Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij een nogal ontgoochelende date met hoog puur 'afwerk-gehalte', draaide ik me om (na klaargekomen te' zijn) zodat de dame een stuk van de date eventueel kon goedmaken met een goeie massage. Ze keek verbaasd op en vroeg me wat ik dan wel verwachtte. Daarmee was de maat voor mij vol en ben ik vertrokken.
Ik heb dat thuis al gehad. Ik ben klaar met oost blok dames met slecht engels. Hier een dame gehad, in echt klein en jong dat ik mij afvroeg of ze wel 18 was, ik was direct weg qua geilheid en ze vroeg in half gebakken engels of ik ziek was en weet ik veel wat. Heb dr vriendelijk de deur gewezen en zo zijn er wel paar geweest waardoor ik alleen nog maar high class wil en 2 a 3 vaste keuzen.

Ik ben klaar met oost blok dames met slecht engels.
Met die groep ben ik al lang klaar mee. Als het wel klikt zijn ze van middelbare leeftijd.
Een Poolse 40er was mijn vaste masseuse en voor 4handenmassage als vaste een Nederlandse dame erbij. Die werd verliefd op een klant en stopte. Ik stelde voor een Poolse erbij te nemen voor die 4handen. Ik dacht landgenoten, dat zal wel klikken onderling. Nee, ze wilde met geen enkele jonge Poolse de 4handenmassage doen. Klikte niet, deden hun werk niet goed.

In een club spoot ik op vraag van een dame al mijn zaad over haar heerlijke borsten. En aan een tepel bleef een kleine sliert sperma bungelen. Een heerlijk geil zicht. Zij is dan de hele club langgsgeaan om haar tepelsierraad te tonen. Helaas viel het er even later toch af. Spijtif dat we daar geen foto van hadden.

Terug
Bovenaan Onderaan