WHEM Kate, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2063

Vaste klant
117
12/08/21
277
6
Deze dame heb ik al een aantal keer voorbij zien komen. Eerst ook onder een andere naam (Paula). Dat voorspelt weinig goeds.
Wel vind ik het een bloedmooie meid! Wie kan er meer over haar vertellen?

 
Nee tongzoenen doet ze niet ondanks dat het wel bij haar mogelijkheden staat. Dat is wel jammer. Gewoon zoenen deed ze wel volop. De service was goed. Ik wilde nog een tweede keer afspreken maar daar is het nooit van gekomen omdat Amsterdam een uurtje rijden is en ik in die periode extreem lange werkdagen had. In july was ze heel even terug maar toen was ze er maar een paar dagen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Van de zomer deze dame geappt. Wat ik me kan herinneren is dat ze toen geen pzc deed. Ik ben daar niet op ingegaan en heb haar toen ook uit mijn contacten verwijderd. Nu zie dat ze wel cim/cif en ook zelfs anaal in haar pakket heeft. Haar toch maar weer toegevoegd. Op haar proflle pic ziet ze er echt geweldig uit dus heb ik snel maar weer geappt. Helaas geen antwoord meer van haar gekregen. Ik kan zien dat ze soms online. Jammer .

Wie weet komt het nog. Ik heb ook weleens met Masha gehad. Later kreeg ik wel gewoon response van haar dus.

Hopelijk kan ik snel een mooie recensie hier achterlaten!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan