Recensie Kate, Amsterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag bleek helaas alweer haar laatste dag te zijn, de advertentie is ook offline inmiddels. Had vanmiddag nog geprobeerd een afspraak te maken. Communicatie ging niet echt soepel, had eerst om 16:30 afgesproken, toen werd het 17:30, toen 18:30 en opeens kon het niet meer. Heb bijna 1,5 uur gewacht toen ik merkte dat ze gewoon simpelweg niet meer ging reageren.

Erg jammer want ik heb haar in maart bezocht en dit was toen echt geweldig. Beetje jammer dat het me nu niet gelukt is om haar voor een 2e keer te bezoeken. Weet niet of ze nog terugkomt maar ik denk niet dat we haar voorlopig weer terug gaan zien.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/4752253-kate
Totale kosten (in euro)
250
Ik vind dit een lastige review om te geven en eigenlijk ook niet leuk om te schrijven, maar ik vind dit eigenlijk wel belangrijke info...

Ik ben gisterenmiddag nog langs geweest. Contact met de booker ging inderdaad niet soepel. Voorheen was dat bij mij wel altijd het geval.

Ik appte een kleine 10 min voor de afspraak dat ik mijn auto had geparkeerd, maar er kwam geen reactie. Na bijna 20 minuten na de afgesproken tijd stond ik op het punt te vertrekken toen ik eindelijk groen licht kreeg. Dat dingen soms anders lopen begrijp ik, maar er was volledige radio stilte. Geen idee dus of ik überhaupt nog een reactie zou krijgen.

De binnenkomst was niet veel beter. Er hing een rare muffe lucht en de kamer was een t*ringzooi :eek: Ik had wel eerder zoiets gelezen, maar ik heb het nu ook gezien. Ik ben op haar eerste dag ook langs geweest, toen was alles nog prima. Als je even binnen bent ruik je gelukkig die muffe lucht niet meer, maar het was niet best...

Haar service was weer top en alles was weer heerlijk. TOT een bepaald moment. Tijdens het neuken in doggy lag er opeens een klein beetje bloed op de lakens. Ze was ongesteld geworden... Ik heb haar eerder nog uitgebreid gelikt...

Ze heeft me nog wel proberen klaar te pijpen/trekken, maar het ging hem voor mij niet meer worden. Ik heb er wel nog het beste van gemaakt met haar. Beetje half Russisch half Engels een babbeltje gemaakt over van alles en nogwat en over wanneer ze weer terug is.

Ik vind het nog steeds een erg leuke dame. Als ze weer terug is bezoek ik haar enkel tijdens haar eerste paar dagen.

TLDR;
Slecht contact vooraf. Erg vieze kamer. Dame werd ongesteld.

Kate is een leuke meid, maar er zijn nog wel wat meer minpunten wat mij betreft:
-ze werkt erg veel en dat merk je
-tongzoenen lijkt ze niet graag te doen
-veel en vaak bezig met sprays en smeersels. Snap dat het nodig is, maar het bevordert de sfeer niet
-die ring camera bovenop het keukenkastje, heeft nog iemand die gezien?

Kate is een leuke meid, maar er zijn nog wel wat meer minpunten wat mij betreft:
-ze werkt erg veel en dat merk je
-tongzoenen lijkt ze niet graag te doen
-veel en vaak bezig met sprays en smeersels. Snap dat het nodig is, maar het bevordert de sfeer niet
-die ring camera bovenop het keukenkastje, heeft nog iemand die gezien?
- sprays is niet erg, hygiene is belangrijk

maar ring camera??? die heb ik niet gezien

Zo lang iedereens privacy gerespecteerd wordt en het de veiligheid van de dame bevordert geen problemen mee. In veel privé huizen dacht ik ook wel beleid toch, een camera in de kamer?

Terug
Bovenaan Onderaan