Ik vind dit een lastige review om te geven en eigenlijk ook niet leuk om te schrijven, maar ik vind dit eigenlijk wel belangrijke info...
Ik ben gisterenmiddag nog langs geweest. Contact met de booker ging inderdaad
niet soepel. Voorheen was dat bij mij wel altijd het geval.
Ik appte een kleine 10 min voor de afspraak dat ik mijn auto had geparkeerd, maar er kwam geen reactie. Na bijna 20 minuten na de afgesproken tijd stond ik op het punt te vertrekken toen ik eindelijk groen licht kreeg. Dat dingen soms anders lopen begrijp ik, maar er was volledige radio stilte. Geen idee dus of ik überhaupt nog een reactie zou krijgen.
De binnenkomst was niet veel beter. Er hing een rare muffe lucht en de kamer was een t*ringzooi

Ik had wel eerder zoiets gelezen, maar ik heb het nu ook gezien. Ik ben op haar eerste dag ook langs geweest, toen was alles nog prima. Als je even binnen bent ruik je gelukkig die muffe lucht niet meer, maar het was niet best...
Haar service was weer top en alles was weer heerlijk.
TOT een bepaald moment. Tijdens het neuken in doggy lag er opeens een klein beetje bloed op de lakens. Ze was ongesteld geworden... Ik heb haar eerder nog uitgebreid gelikt...
Ze heeft me nog wel proberen klaar te pijpen/trekken, maar het ging hem voor mij niet meer worden. Ik heb er wel nog het beste van gemaakt met haar. Beetje half Russisch half Engels een babbeltje gemaakt over van alles en nogwat en over wanneer ze weer terug is.
Ik vind het nog steeds een erg leuke dame. Als ze weer terug is bezoek ik haar enkel tijdens haar eerste paar dagen.
TLDR;
Slecht contact vooraf. Erg vieze kamer. Dame werd ongesteld.