Recensie Kate, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
02/07/21
4.165
132
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8692473-kate
Op avontuur geweest bij Kate vlakbij Schiphol. Appcontact via de booker ging vlot en een afspraak was snel gemaakt.

Dezelfde dame als op de foto's, paar kilootjes meer maar nog steeds slank, rustige goedverzorgde Russische jongedame, vooraf beetje chitchat, gauw afrekenen en uitkleden. Rustig tz-en, haar borsten beetje zuigen, op bed gelegd om te beffen maar er gebeurde weinig bij haar dus gauw maar op d'r knietjes gezet; pijpen was iets te braaf maar na wat hints hoe ik het graag wilde begon ze best goed te zuigen met een flink tempo, meer gevoel en op verzoek wat spuug erop dus er kwam alsnog wat leven in de brouwerij. Was niet in de flow om te neuken dan maar een tijdje 69. Daarna ging ze zijwaarts pijpen waar ik een goed uitzicht had op haar gezicht en met een hoop gefocus op haar lichaam uiteindelijk de boel eruit laten trekken. Beetje napraten maar haar telefoon had gauw haar aandacht dus snel maar opgestaan, afspoelen, aankleden, beetje weer napraten waarbij ze toch een beetje interesse toonde, kusje erop en op tijd weer vertrokken.

Kortom; aardige jongedame die geschikt is voor klanten die van rustig aan houden. Ik geef mijn ervaring een 7 als rapportcijfer/4 sterretjes.

Terug
Bovenaan Onderaan