• De problemen lijken voorbij, we houden de situatie in de gaten. zie hier voor meer informatie.

WHEM Kate - Den Bosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onlangs wat contact gehad met Kate. Ze reageert snel op berichten en ontvangt hartje centrum van Den Bosch. Voor deze week proberen we een afspraak in te plannen.

Je moet voor CIF 20 extra betalen. PZC 30 extra. PZC gecombineerd CIM 50 extra.
 
Pas op voor deze dame! Gebruikt andere foto's



Thx bro, stond op het punt de auto in te stappen terwijl ik nog ff kijk. Op kinky wel een goede recensie maar dat hoeft ook niets te zeggen..
 
Heb een goede en 1 mindere ervaring met haar gehad. Eerste keer was echt geweldig, toen ontving ze alleen. 2e keer ontving ze samen met iemand anders en die had ook een afspraak gepland 30 min later dan dat ik een afspraak had
 
Pas op voor deze dame! Gebruikt andere foto's



@Wandelaar121 kan het zijn dat je der zonder make up tegen kwam? Als het degene van de fotos is wil ik toch wel ff langs wippen. Iemand met een verlossend antwoord? 😅
 
De foto welke ze mij toestuurt lijkt inderdaad anders dan de foto's van kinky. Maar beide vrij aantrekkelijke dames. Nog iemand anders die de gok al gewaagd heeft? Anders probeer ik volgende week uitsluitsel te geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan