Recensie Kate/Kitty/Katy, Den Haag, Geleenstraat 110p k3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

drben

Stamgast
Forumpionier
325
03/07/21
237
26
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk na al die jaren binnengestapt. Dame is echt een lolbroek en heeft een mooie lach. Op bed een heerlijke pijp au naturel gekregen, prostaat massage erbij en een wissel naar 69. Kutje is niet geschoren, best wel veel haar (is niet mijn ding). Snel maar even wisselen en naast het bed een staande pijp gekregen en vervolgens op bed lekker in missio geneukt. Dame doet aan wat kusjes op de mond. Wasje doet ze goed na. Dame heeft een prima figuur, geen top looker. Haar vrije dagen zijn zondag en maandag.
 
Opmerkelijk dat er helemaal nog geen recensie lijkt te zijn geschreven over deze rustige dame. Ze werkt al 7 jaar in Den Haag, zegt ze. Ze kwam mij wel bekend voor, maar heb haar nooit bezocht. Staat meestal in de avond achter het raam.

Deze Italiaanse dame heeft een heel mooi gezicht, dito glimlach en mooie ogen. Donkerhalflang haar. Een heerlijke zachte body met een lekkere malse kont. Mooie tattoo op haar bil.

Ze komt rustig over en el niño omhelsde en kustte haar even, ondertussen aan haar borsten en billen voelend. Goedgekeurd!,😁

Gekozen voor een uurtje, maar wat bleek: na 20 minuten hield el niño het al niet meer uit, in doggy style achter zo'n heerlijke zachte malse kont. Daarvoor heeft ze de spanning te goed opgebouwd: eerst lekker op bed op onze knieën tegenover elkaar , zoenend en lekker aan haar tietjes likkend. Daarna pijpte ze heerlijk zc, van ballen tot eikel en alles wat ertussen zit. Heerlijk. Daarna dus doggy en uiteindelijk veel te snel klaargekomen.

Nog even nagenieten op bed met deze mooie vrouw in mijn armen. Ze zegt dat ze uit Italië komt. Kan zijn. Ik vond het een genot om in haar mooie ogen te kijken en zij vond onze date ook wel leuk. Herhalingsgevaar: JA.
 
Paar weken geleden weer bij haar geweest. Ik hou van grote gladde dames slips. Die had ze aan en ik vroeg of ze hem aan wilden
houden. Natuurlijk deed ze dat. Lekker zc. pijpen, ballen en dan lekker mijn kontje verwennen. Die kleine Italiaanse handjes zijn daar perfect voor gemaakt. Bijna gaat de hele hand er in. Ik houd dat niet te lang vol dus weer eruit en pijpen. Dan vraagt ze of ik wil neuken. Dat wil ik wel maar heb bij het verwennen van mijn kontje best veel Poppers gebruikt. Neuken gaat wel maar al snel kakt hij in. Dan verder met pijpen. Nu met cd. Dat voelt hemels aan. Heel gek maar er is meer gevoel. Op het eind mezelf klaar getrokken oven over haar tieten gekomen. Ik heb haar aan het eind lekker schoongelikt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan