- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7082048-katerina
- Totale kosten (in euro)
- 50
Over het algemeen heb ik wel geluk met oost Europese dames. Maar tja wat zal ik zeggen.
Opzich aardige vriendelijke dame. Mooie borsten wel. En iets mollig. Maar daar hou ik wel van.
Een plus was het pijpen zonder. Maar daar hield het dan ook wel mee op.
Na een korte pijpbeurt moest het maar gebeuren. Vrijwel meteen erg nep kreunen en come on baby. Please come. Nou dan heb ik het al gehad. Je betaald voor een half uur en naar 10 min al zeuren over please come. Je mocht verder ook nergens aan zitten. Ik kreeg een tik over m'n vingers.
Maar snel doggy afgemaakt en klaar gekomen. Ik was toch geil. Maar herhalingen gevaar nul.
Opzich aardige vriendelijke dame. Mooie borsten wel. En iets mollig. Maar daar hou ik wel van.
Een plus was het pijpen zonder. Maar daar hield het dan ook wel mee op.
Na een korte pijpbeurt moest het maar gebeuren. Vrijwel meteen erg nep kreunen en come on baby. Please come. Nou dan heb ik het al gehad. Je betaald voor een half uur en naar 10 min al zeuren over please come. Je mocht verder ook nergens aan zitten. Ik kreeg een tik over m'n vingers.
Maar snel doggy afgemaakt en klaar gekomen. Ik was toch geil. Maar herhalingen gevaar nul.