WHEM Kathia, Roeselare

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar jaren geleden eens meegemaakt op een GB in Kortrijk samen met Candy (ook terug te vinden op Redlights). Was toen een fantastische ervaring, ik herinner me vooral haar deepthroat kunsten en ze kon geweldig squirten. Maar is wel en bijna 10 jaar geleden denk ik. Dus hoe ze het nu doet....I don't know.
 
Heb haar jaren geleden eens meegemaakt op een GB in Kortrijk samen met Candy (ook terug te vinden op Redlights). Was toen een fantastische ervaring, ik herinner me vooral haar deepthroat kunsten en ze kon geweldig squirten. Maar is wel en bijna 10 jaar geleden denk ik. Dus hoe ze het nu doet....I don't know.
Candy van in Bredene?
 
Zowel bij candy als kathia al geweest. Lichte voorkeur toch voor candy.
Bezoek bij Kathia is al geruime tijd geleden. Toen nog in Bellegem bij kortrijk.
Was goed zonder meer, zeker niet slecht maar geen uitschieter. Ben er maar 1 keer geweest, bij candy ondertussen al meerder keren.
 
Zowel bij candy als kathia al geweest. Lichte voorkeur toch voor candy.
Bezoek bij Kathia is al geruime tijd geleden. Toen nog in Bellegem bij kortrijk.
Was goed zonder meer, zeker niet slecht maar geen uitschieter. Ben er maar 1 keer geweest, bij candy ondertussen al meerder keren.


Wat is de prijs voor een uurtje met Candy of Kathia ?
 
Kathia enkele jaren geleden eens bezocht. Goeie MIFL looks, was gekleed in redelijk kinky outfit maar liet verstaan dat ze niet echt heel kinky ingesteld was. Wel heerlijke sex met een mature dame met geil lichaam.
Candy haar mind is dan weer heel wat dirty'er. De 2 tesamen zou wel eens een héél geil trio'tje kunnen zijn indien die mogelijkheid er was.
 
Trio met Candy en Kathia is wel mogelijk hoor… maar moet je op voorhand afspreken
Heb bij beiden eens gepolst en ze staan ervoor open
Tot nu toe nog niet gelukt maar staat op mijn bucketlist …..
Oké! Misschien moet ik dat wel eens in het achterhoofd houden! Is tijdje gelden bij beide dames. Misschien eerst beiden nog eens apart en dan eens trio voorsteld doen. Daar gaat mijn vakantiegeld.
 
Hallo, 2 weken geleden geweest. Wow! Prachtige dame en wat kan ze pijpen! Eerste keer dat deepthroat echt deepthroat was. Haar beffen was ook zalig, serieus compliment erover gekregen zelfs 🤗. Sex was ok, maar dat kwam door te kleine condoom. Dan maar terug gepijpt en heel lekker in haar mondje gespoten. Voor ik het wist had ze alles al doorgeslikt.
Ik ga zeker terug als ze uit verlof is!
 
Deze dame staat ook al lang op mijn lijstje (zo ook Candy in Bredene) helaas dat zowel de kust als de Westhoek zo ver zijn vanaf Poppel ;-(.

L82.
 
Half december 2022 eens bezoekje gebracht.
Mooie milf die ontvangt in een mooie discrete kader..

Iemand nog recent geweest? Ik merk dat haar vriendin Candy meer succes heeft.. :)
 
Half december 2022 eens bezoekje gebracht.
Mooie milf die ontvangt in een mooie discrete kader..

Iemand nog recent geweest? Ik merk dat haar vriendin Candy meer succes heeft.. :)
Paar keer gebeld maar neemt nooit op 🤷🏽‍♂️
Wat mogen we verwachten bij deze dame ?
Candy al bezocht maar is meer 'bandwerk' (ofwel was ze de dag van mijn bezoek niet in vorm)….
 
Het te zien wat je bedoelt met 'bandwerk'..
De normale dingen deed ze, had ook gevoel dat ze ervan genoten had om eens stevig genomen te worden.
Het komt inderdaad ook soms bij mij voor dat ze niet opneemt als ik bel, meestal is ze dan 'bezig'! :)
Volgens dat ze mij verteld had, ontvangt ze ook maar beperkt aantal klanten over die 2 dagen dat ze werkt.. is beetje volgens de goesting denk ik. Over haar 'vormpeil' daar zal ik niet over oordelen, want ze is zeker niet uit vorm laten we zeggen.. ;) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan