Recensie Kati / Enge, Amsterdam, Kerksteeg 1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

chello329

Stamgast
Forumpionier
294
21/07/21
407
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren in de middag bij deze Dominicaanse dame geweest. Het was wel een prettige ervaring, ik heb het wel eens beter gehad maar ook veel minder. Heb niet om wat je kan noemen extra's gevraagd, eerst even weten hoe de eerste keer bij haar zou zijn. Ze spreekt alleen Spaans, ik slechts beperkt maar genoeg voor een paar vragen te stellen. Ze heeft me eerst gepijpt (mc) wat ze lekker deed en ook niet zo kort. Bij het neuken vroeg ik of ze op mij wilde zitten, ja dat was goed met haar gezicht naar mij toe. Ze was lekker bezig en ik voelde het einde al aankomen maar ik wilde graag nog even door. Gevraagd om te wisselen naar Doggystyle, en zo nog een minuut of 3-4 doorgegaan en heerlijk klaargekomen in haar kutje (mc). Ze heeft een erg lekker zacht kontje, maar ik houd wel van een beetje grotere borsten normaal gesproken. Maar zij had iets wat me aantrok, denk dat ik nog wel eens terugga.
Ik heb niet gevraagd welke dagen ze werkt maar wel altijd overdag zei ze. Het was het middelste raam in de Enge Kerksteeg op dinsdagmiddag.
 
Ja MrSmith vind ik ook een leuk stukje, het hele OKP eigenlijk. Maar ik val ook wel erg op Latina's dan zit je daar goed. Wel jammer dat er overdag vergeleken met de avond zo veel kamers leeg staan
 
Ja MrSmith vind ik ook een leuk stukje, het hele OKP eigenlijk. Maar ik val ook wel erg op Latina's dan zit je daar goed. Wel jammer dat er overdag vergeleken met de avond zo veel kamers leeg staan
Ik kom er eigenlijk bijna nooit in de avond. Dan is het dus leuker. Zaterdagmiddag is het ook altijd wel druk hoor.
 
Ik kom er eigenlijk bijna nooit in de avond. Dan is het dus leuker. Zaterdagmiddag is het ook altijd wel druk hoor.
Dus je bent meer een overdagwandelaar..ik geloof zeker dat het zaterdagmiddag druk is maar vorige week schreef iemand over zaterdagmidd dat de bezetting zeer weinig was..maandag tot vrijdag is dat beter maar de hele Oudez. Achterburgwal daar werkt overdag bijna niemand. In de avond is het hele Wallengebied wel aardig bezet is mijn ervaring.
 
@MrSmith dat weet ik niet precies, ik ben nog wel een aantal keren daar geweest maar tot nu toe niet meer bij Kati. Heb haar wel steeds gezien als het dinsdag was en vorige week was ik op donderdag en toen was ze er niet. Sorry MrSmith maar de andere 5 dagen weet ik het niet zeker. Ze stond wel altijd bij de middelste deur als ik haar zag
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan