Recensie Katia, Gent 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SletRicky

Wandelaar
Forumpionier
93
30/06/21
83
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Arabisch
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/vlaamse-shemale-in-gent-actief-en-passief-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ontvangt in een kleine kamer. Ze vraagt om niet te hard te praten of kreunen (afknapper). Ze praat veel. Heeft een klein apparaat. Oké.... tongzoenen mag. Geen gevaar voor herhaling wat mij betreft.
 
Heb wel zeer goede ervaring met katia, onlangs bezocht, zeer verzorgd, alles zoals vooraf besproken,
Aangename tijd doorgebracht ,zelfd voor beginner een aanrader . Ga zeker terug
Kan ik allemaal beamen. Hygiëne is top: alles gebeurt veilig. Alles met condoom waaronder ook het pijpen. Ongelooflijk vriendelijk maar ik ben dat ook altijd naar een dame toe. Ideaal voor een beginner met wat schrik en neemt dan ook de nodige tijd om je gerust te stellen. Wel mag je niet te hard praten vanwege de slechte geluidsisolatie in die kleine kamer waar ze ontvangt en ze heeft al een licht buikje dat ze mooi wegstopt in de meest recente foto's. Klein apparaat in eerste recensie klopt ook, maar voor een beginner of eerste keer vind ik dat nu net goed. Ze praat graag en veel, maar ik ook :)
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Penislengte
klein
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na de mooie veelbelovende foto's Ed naar Katia getrokken. Deze dame is misschien iets minder mooi dan op de foto's, door een buikje en iets ouder maar zeker een mooie verschijning. Het kleine appartement is het echte minimum. Ik had echt de indruk dat ze aan bandwerk deed. Condoom om te pijpen, ze trok mijn pijpkunsten in twijfel, maar ondanks haar geruk en mijn inspanningen werd haar kleine penis niet echt stijf. Toen ze mij wilde neuken ging dat ook niet echt goed. Ze wilde mij echt snel doen klaarkomen. Het was dan ook totaal niet verrassend dat ik de volgende klant kruiste in de hall.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vreemd,, reeds een paar keer op bezoek geweest bij Katia en dat is niet de ervaring die ik heb . Steeds ontvangen in de kleine maar nette studio.
Heb altijd zeker de tijd waarvoor ik betaalde aangenaam doorgebracht . ze heeft geen xl maar,
Het intieme is telkens wel vlotjes gegaan .
 
Nooit klachten bij gehad, vind Gent alleen te ver, bij mij had ze geen erectieproblemen, kan heerlijk pijpen en is super lief

De kleine kamer vond ik wel minder
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Plassex
  5. Soft SM
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uit pure nieuwsgierigheid eens afgesproken met Katia.

Mooie ervaring voor mij, want ze straalt pure GFE uit…dit is de beste manier om goede seks uit te lokken….Heel belangrijk Is ook een perfecte hygiëne… En een (misschien wel kleine) knusse kamer.

Je bent er na de eerste vijf minuten op je gemak, want babbelt graag (pluspunt voor beginners), en heeft een lieve stem… Voorzie dus minstens een uur, want de tijd gaat snel.

Ik had twee uur voorzien, en heb een fantastische tijd doorgebracht,… Ik weet waarover ik spreek, want ik ben niet meer van de jongste, en heb ervaring met homo's, shemales, en hetero's…. Je maakt er uiteindelijk zelf van wat je wilt…. Niet vergetend dat je met mensen handelt…. En met het nodige respect voor iedereen…. Mensen die klagen en zagen over vanalles, (inclusief de grootte van een penis)moeten eerst eens in eigen boezem gaan kijken, en zich afvragen of het uiteindelijk niet bij hun zelf ligt…..

Mijn conclusie is dus zeker positief, maar ik ben ook maar een mens, met gevoelens die in elk liefdesspel belangrijk blijven, ook al betaal je er voor….😉
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
14
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
aanrader, kei leuke gezellige meid, heeft een kleinere penis, maar dat boeit mij niet, is ee naanrader als je in gent bent
 
Katia is zeker een dikke aanrader,vriendelijk, lief En actief.
Kleinere piemel maar dat maakt haar ook zo cute
Een adres om te onthouden. Mijn eerste shemale maar ik ga zeker terug
 
Pijpen altijd met condoom, zowel geven als ontvangen?
Intiem met kan ik 100% inkomen, maar voor het orale gedeelte dacht ik om het toch zonder te proberen.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15?
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik vond het een leuke meid die geen vijf minuten zweeg :), maar zo ken ik er wel meer
 
Terug
Bovenaan Onderaan