WHEM Katinka, Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou… had een afspraak. Meerdere goede recensies per pb ontvangen. Maar de afspraak is afgezegd en volgens mij is mn whatsapp nu geblokkeerd. En geloof me. Niets onbeleefds gezegd of gedaan.

Ik geef het op. Maarja… verder ook niet wat te vinden in regio deventer.

Moeten we maar weer met goede hoop de kroeg in 😅😜
 
Nou… had een afspraak. Meerdere goede recensies per pb ontvangen. Maar de afspraak is afgezegd en volgens mij is mn whatsapp nu geblokkeerd. En geloof me. Niets onbeleefds gezegd of gedaan.

Ik geef het op. Maarja… verder ook niet wat te vinden in regio deventer.

Moeten we maar weer met goede hoop de kroeg in 😅😜
Salon temptation een alternatief
 
Op basis van haar advertentie, foto's gereageerd en gisteren mail terug met voorwaarden. Hele schappelijke prijs voor een uur en via whatsapp afspraak gemaakt voor vandaag.
Ze had de coördinaten gestuurd waar ik heen moest en als ik daar was moest ik bellen en zou ze adres geven. Ik stond alleen niet helemaal op de goede plek maar met haar aan de telefoon kwam ik bij haar huis.
Ik kwam binnen en het eerste wat me opviel het rook/stonk naar katten. Ze kwam naar me toe en ik weet niet wat ik precies dacht. Zeer zeker geen aantrekkelijke dame, haar lichaam komt niet overeen met haar foto's en hoe ze praat; of ze was stoned van middelen of ze heeft een beperking.
Kom binnen zegt ze, kijk ik zal uitleggen waarom Google Maps fouten maakt...ehm ik ben er toch...ik hoef geen uitleg..maar ze luisterde niet en begon een warrig verhaal over routes e.d. Vraagt ze opeens heb je zin in kerst. Ehm jawel. Wat ga je allemaal koken? Toen was het voor mij echt helemaal klaar.
Heb haar gezegd dat ik twijfelde bij binnenkomst maar nu zeker wist dat ik me niet door haar ging laten masseren. Ben weggegaan. Ondanks haar geroep ah toe, ah toe blijf nou..
Mijn tip; deze advertentie en de deze dame links laten liggen. Zonde van je (reis)tijd en geld. Uiteraard heb ik niet betaald.
 
Op basis van haar advertentie, foto's gereageerd en gisteren mail terug met voorwaarden. Hele schappelijke prijs voor een uur en via whatsapp afspraak gemaakt voor vandaag.
Ze had de coördinaten gestuurd waar ik heen moest en als ik daar was moest ik bellen en zou ze adres geven. Ik stond alleen niet helemaal op de goede plek maar met haar aan de telefoon kwam ik bij haar huis.
Ik kwam binnen en het eerste wat me opviel het rook/stonk naar katten. Ze kwam naar me toe en ik weet niet wat ik precies dacht. Zeer zeker geen aantrekkelijke dame, haar lichaam komt niet overeen met haar foto's en hoe ze praat; of ze was stoned van middelen of ze heeft een beperking.
Kom binnen zegt ze, kijk ik zal uitleggen waarom Google Maps fouten maakt...ehm ik ben er toch...ik hoef geen uitleg..maar ze luisterde niet en begon een warrig verhaal over routes e.d. Vraagt ze opeens heb je zin in kerst. Ehm jawel. Wat ga je allemaal koken? Toen was het voor mij echt helemaal klaar.
Heb haar gezegd dat ik twijfelde bij binnenkomst maar nu zeker wist dat ik me niet door haar ging laten masseren. Ben weggegaan. Ondanks haar geroep ah toe, ah toe blijf nou..
Mijn tip; deze advertentie en de deze dame links laten liggen. Zonde van je (reis)tijd en geld. Uiteraard heb ik niet betaald.
Sorry maar kan me er helemaal niet in vinden wat jij zegt allemaal.

4x geweest geen kat gezien en dat het stonk wat jij zegt helemaal niet. En aangezien ik astma heb had ik dat zeker gemerkt.

En verder ieder mag een mening hebben maar laat iedereen in hun waarde.
 
Ik ben er tijdje geleden ook geweest en kan me er wel iets bij voorstellen. Ik heb het niet ervaren in de mate van de vorige schrijver, maar vond het huis hygiënisch ook niet helemaal 100%. Gene katten denk ik maar snap die link wel. Ik heb het wel qua hygiene als net voldoende ervaringen en de dame zelf wast zichzelf wel goed volgens mij.
 
Sorry maar kan me er helemaal niet in vinden wat jij zegt allemaal.

4x geweest geen kat gezien en dat het stonk wat jij zegt helemaal niet. En aangezien ik astma heb had ik dat zeker gemerkt.

En verder ieder mag een mening hebben maar laat iedereen in hun waarde.
Dit is een review-site en het is mijn ervaring. Prima dat jij een andere en positievere ervaring hebt. Op deze manier kunnen andere "wandelaars" een objectiever beeld vormen en daarmee beslissen of ze wel of niet deze dame willen gaan bezoeken..
 
Hi,
Ook ik ben er tijdje geweest!
Mijn ervaring is dat het beneden wel echt naar sigaret rook, dit omdat ik mijn jas beneden had neergelegd en toen ik in de auto stapte stonk het wel naar rook! Maar de kamer waar het gebeurt is wel schoon en fris. Na het hele gebeuren nam ook zij een douche.
 
Dit is een review-site en het is mijn ervaring. Prima dat jij een andere en positievere ervaring hebt. Op deze manier kunnen andere "wandelaars" een objectiever beeld vormen en daarmee beslissen of ze wel of niet deze dame willen gaan bezoeken..
Als dingen op waarheid berusten mag je zeker dingen zeggen. Maar katten echt niet, niks van gezien en niks geroken.

Dus echt objectief bent u niet vind ik. 🥱🥱
 
Als dingen op waarheid berusten mag je zeker dingen zeggen. Maar katten echt niet, niks van gezien en niks geroken.

Dus echt objectief bent u niet vind ik. 🥱🥱
Ik ga hierover geen discussie met je voeren. Anderen kunnen beslissen of ze op basis van jouw of mijn verhaal met deze dame willen afspreken.
Hierbij moet ik wel aantekenen dat deze dame het niet op prijs stelt dat over haar op deze site wordt geschreven. Wat op zich natuurlijk wel bijzonder is, want wat is er mis met een review als de date naar of boven verwachting is....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan