WHEM Katinka, Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Recensies zijn op verzoek van de dame verwijderd.

Niet mogen vertellen of de dienstverlening overeenkomt met de in de advertentie gewekte verwachtingen lijkt me dan weer het andere uiterste. Dat moet toch kunnen? Dus geen hele verhalen, maar kortweg "ja, het was goed", of "nee, het was niet goed".
 
Ben erg benieuwd naar deze dame. Adv is offline zie ik maar heb haar nummer nog wel. 1ste x moest ze helaas afzeggen. Als iemand meer weet over de kwaliteit dan graag een pb.
 
Ik had contact opgenomen. Kreeg een heel verhaal te horen en een verbod voor reviewen "op dit soort sites" als je haar bezoekt waar ze wil dat je mee akkoord gaat voordat je mag komen. Ben nog wel een keer langs geweest ook
Is dit schrijven zelfs al verboden?😅
 
En ook zonder hele lapppen tekst kun je medewandelaars helpen door met sterren de kwaliteit van de dienstverlening aan te geven. Als dat ook niet meer zou mogen, dan is het hek van de dam. Dit als toevoeging op mijn eerder post. Wellicht goed om hier in een algemeen topic verder over te discussiëren.
 
Ik weet niet wat de regels zijn van de site. Zie bericht 4-10 ook. Als ik een recensie ga schrijven, doe ik dat dan hier (whem) of maak ik dan een nieuw topic in de juiste rubriek?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan