WHEM Katja Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Katja adverteert niet alleen op SJ maar ook op kinky.
voor een aanvullende reactie zie: https://www.girlsreview.nl/threads/suzi-katja-arnhem.11305/
ik ben er nu een aantal keren geweest.
bij mij wel tongzoenen, pzc, cim.
dat roken klopt inderdaad wel,
inderdaad niet de jongste of mooiste dame in arnhem, maar ook wat voordeliger dan menig andere dame
vandaar mijn meerdere tevreden bezoekjes aan haar
maar kennelijk heeft niet iedereen eenzelfde ervaring.
 
alleen de laatste keer was er in ieder geval een 2e persoon aanwezig in het appartement. andere keren niet opgemerkt.
het kan dus zijn dat het appartement gedeeld wordt.
met Lilah? nee, geloof ik niet. die zit 1 straat verderop
katja had het meer over een donkere dame.
 
Vorige maand 2x bezocht, 1ste keer voor een blowjob, koste 40 euro mc en was ok niet heel diep maar ze pijpte niet met tegenzin. 2de bezoek snel pijpen en doggy 40 euro voor een quickie, ik was hard en diep aan het stoten maar ze kreeg buik krampen ivm hoe diep ik aan het stoten was, ze was wel nat geworden. In het kort :ze is misschien niet de mooiste maar haar service is meer dan goed zeker gezien de prijs. Prima voor een cumdump.
 
Vandaag naar Beuningen gereden voor afspraak van een uur. 3 uur daarvoor nog bevestiging gevraagd en gekregen.
Je raadt het al; aangekomen ter plekke volgt totale radiostilte.
Bah. Zonde van mijn tijd en het milieu.
Ook naderhand geen verklaring meer gekregen.
 
Een maand geleden heb ik met haar geapped. Kreeg allerlei vragen, leek wel een spel show. Kreeg het niet voor elkaar een afspraak te maken. Heb ze daarna maar geblokt. Ze zal wel echt zijn maar voor mij nooit meer. Heb daarna Aziatisch gegeten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan