WHEM Katja, Nunspeet

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zuiderling

Wandelaar
40
05/10/21
18
2
Hoi,

Ik kom zelden in de buurt van Nunspeet, maar als ik daar ben zou ik graag nog eens naar Katja gaan. Ik heb in het verleden een paar keer erg van haar genoten! Maar als ik haar bel krijg ik geen contact...zijn er hier wandelaars die nog wel contact hebben met haar? En is ze nog even lekker als eerst?😋

 
Hoi,

Ik kom zelden in de buurt van Nunspeet, maar als ik daar ben zou ik graag nog eens naar Katja gaan. Ik heb in het verleden een paar keer erg van haar genoten! Maar als ik haar bel krijg ik geen contact...zijn er hier wandelaars die nog wel contact hebben met haar? En is ze nog even lekker als eerst?😋

 
Probeer het al een paar jaar (als ik er in de buurt ben), op momenten dat ze volgens haar online planning werkt, en krijg steeds direct een in gesprek-toon. Probeer dan meerdere keren met wat tussenpozen, maar steeds hetzelfde.
 
Ik heb hetzelfde probleem, jaren geleden heeft ze me eens geweldig leeg gezogen, spoot haar hele mondje vol. Daarna lekker in haar kontgaatje genomen. Elke keer als ik in de buurt ben bel ik haar maar krijg geen gehoor helaas. Zal zsm eens sms proberen, ik hou jullie op de hoogte.
 
Gewoon kort SMSje sturen of ze bepaalde tijd en dag kan. Krijg altijd netjes en snel reactie.
Nou, dat was voor mij juist niet handig.

Ik had een nieuw nummer en daarmee een sms gestuurd. Geen reactie. Als ik nu met dat nummer bel gaat het direct naar een fout-toon. Bel ik met mn 'echte' nummer, gaat het gewoon over.

Ergo: na enkel een sms ben ik geblokkeerd.

Bellen heeft ze nog steeds nooit opgenomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan