Recensie Kattie, Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sdm

Newbie
10
17/04/22
10
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kattie-hottie.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De advertentie van Kattie gevonden en een berichtje gestuurd uit nieuwsgierigheid. Kreeg een standaardantwoord terug met een adres, mogelijkheden en prijs (150 euro voor 1u en 100 euro voor 30min). Het adres opgezocht en zag dat het een hotel in de binnenstad van Brugge was. Een dvp die niet lang op één locatie zal blijven dus.
Omdat het niet om het gekende adres aan de Kinepolis ging, was mijn nieuwsgierigheid nog wat meer getriggerd en dus een afspraakje gemaakt.
Was een paar minuutjes later omdat ik nogal moeite had met parking vinden en iets verder te voet moest dan ik had verwacht, dit laten weten in een smsje, was geen probleem en kreeg tegelijk ook het kamernummer door.
Daar aangekomen werd ik verwelkomd door een mooie jongedame: de foto's uit haar advertentie met het roze badpak en de selfies zijn zeker haar. De studiofoto's, daar twijfel ik iets meer over, maar het is mogelijk. Op het moment van de date droeg ze een zwart kleedje met hakken, zag er best goed uit.
Na de formaliteiten afgehandeld te hebben kreeg ik een handdoek om een douche te nemen. Had even gehoopt dat ze mee ging komen, maar zoals meestal met deze dvp's bleef ze wachten in de kamer en wat op de gsm tokkelen.

Eenmaal ik mij wat opgefrist had en terug in de kamer wachtten me twee positieve verrassingen: ze legde haar gsm aan de kant en ze had zich nog niet uitgekleed. Terwijl ik me op het bed nestelde ging ze zelf nog even de badkamer in om haar handen te wassen en gaf me toen een kleine striptease. Echt leuk om dat lichaampje uitgepakt te zien worden. Omdat ik mijn uur wilde volmaken vroeg ik om eerst een massage te geven. Ze verschoot wat van die vraag, maar maakte er geen probleem van. De massage zelf was eerder amateuristisch: zonder olie en wat wrijven en kneden. Het gaf mij wel de gelegenheid om mijn eerste erectie wat te temperen. Toen ze na, wat voor mij een eeuwigheid leek, nog steeds aan het wrijven was heb ik mezelf omgedraaid en gevraagd of ze zelf ook een massage wou.
Dat gaf weer de gelegenheid om haar lichaam te verkennen, ze had er geen probleem mee om aangeraakt te worden en hier en daar kusjes te ontvangen.

Daarna was het tijd voor het echte werk. Ze begon met een blowjob zc. Die was goed, maar heb al beter gehad. Deepthroaten is zeker geen optie en ze houd graag haar hand erbij zodat ze niet diep moet gaan met der mondje. Vlugger dan verwacht nam ze dan ook een condoom en ging over tot het intieme gedeelte. Dit was echt wel heel goed te noemen, ze ging op mijn paal zitten en mijn god wat voelde dat kutje lekker strak aan. Verschillende standjes gedaan, zowel op mijn als haar aangeven, en geëindigd in doggy, waarbij zij op haar knieën op het bed zat en ik er achter stond. Lekker hoe je ze zo diep kan nemen.
Ik kom meestal nogal moeilijk klaar met condoom, nu was dit ook het geval, en toen ik voorzicht vroeg om af te werken met een blow-/handjob was dit geen probleem. Ze vroeg wel om te verwittigen want CIM heeft ze liever niet (het staat wel in de mogelijkheden, dus ik denk mits extra dat het wel mogelijk zou zijn, maar ik heb het niet gevraagd).
Na mij nog eens opgefrist te hebben was het uurtje om en ging ik weer mijn eigen weg.

Is het een toppertje? Neen, er zijn er beter, maar als ze wat in de omgeving blijft bestaat de kans dat ze me wel terug zal zien.
 
Zat vorige week in Gent en erna in Leuven. Dus zal ze wat rondreizen. Was net te laat om erbij te gaan in Gent. Dacht ook wel dat die foto's in het badpak wel juist zouden zijn. Terwijl er hier zeiden dat het fake was. Zal voor een volgende keer zijn als ze naar Gent komt.
Persoonlijk zou ik de massage achter de daad vragen. Weet nooit dat je tijd te kort hebt 😆
 
Heb haar vorige week bezocht in Leuven! Ook in een lokaal hotelletje in een klein kamertje! Ze komt uit Moldavie vertelde ze mij. Zelfde ritueel inderdaad! Pijpen was niet wauw, sex was beter en je kan haar idd in verschillende posities goed pakken. Ik heb 50 euro meer betaald voor CIM, ze hielt alles mooi binnen en dan als de bliksem naar de badkamer om daar bijna 10 min haar mond te spoelen haha. Enige minpunt vond ik dat ze nogal afstandelijk en stil was en ik probeerde de sfeer wat beter te maken met enkele mopjes, maar het bleef awkward, voor mij ook wel een beetje een afknapper
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan