Recensie Kaylee, Harelbeke 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zaterdag ook afgesproken met deze topper.Mooi gezichtje vind ik persoonlijk ook zeer vriendelijk direct beginnen tongzoenen is altijd heerlijk. Rap onder de douche en daar begon ze mij direct langzaam te pijpen zonder condoom heerlijk. Op het bed deed ze lekker voort de balletjes werden niet vergeten.Dan heb ik haar lekker verwend na een tijdje kwam ze klaar ze was kletsnat . Dan 3 standjes gedaan ze was lekker strak dan klaargekomen op haar gezichtje.Volgende afspraakje ligt al vast😉
 
Laatst bewerkt:
Ik loop hier het gevaar in herhaling te vallen... maar ik kan er niks aan doen.

Gisterenavond een nieuwe date met deze supermeid.

Een mens word vrolijk van de manier waarop ze je staat op te wachten aan de deur. Mooie brede glimlach, een knuffel en een ferme zoen. De toon is al onmiddellijk gezet en dan moeten we nog de trap op 😁.

Op de kamer gekomen direct passioneel beginnen tongzoenen. De manier waarop ze je aankijkt bij het uitkleden is fenomenaal. De goesting spat er zo van af. Ik weet niet of het met opzet was, maar toen ze zich vooroverbuigend naar mij draaide toen ze zich ontdeed van de nog weinige kledij kon ik het niet laten al onmiddellijk een vinger in haar kutje te brengen. De manier waarop ze reageerde beloofde al veel voor het vervolg.

Deze keer geen douche (ik wou rap op bed... en ik denk zij ook 😄) maar een snel wasje. Ze had zin in mijn harde en begon al onmiddellijk om heel intensief te pijpen. Voor mij is dat telkens een heel spannend moment 😉, maar ze voelt het wel aan. Ondertussen ook haar kutje stevig gevingerd, en de manier waarop ze genoot was subliem. Eén en al authenticiteit, geen greintje fake gedoe.
Ik was haar laatste date van de dag en ik vreesde er een beetje voor dat ze moe zou zijn. Bij de bevestiging van het afspraakje op de middag antwoordde ze me dat er er heel veel zin in had. En ja, "mijnen braven"... ze hád er effectief zin in. De manier waarop ze verschillende keren klaarkwam. Dit maakte me supergeil.

Beetje later was het tijd om jasje om te doen. Zalig hoe ze dit met haar mond doet. Ze ging op haar rug liggen, beentjes gespreid, mij geil uitnodigend. Deze keer missionaris, beentjes in de nek, genomen. Ik weet niet of zij dan nog eens helemaal is gekomen, maar ik absoluut wel!! :love:

Na het uithijgen nog een gemoedelijk babbeltje, met grapjes, kusjes, knuffeltjes.

Het klikt!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was al even geleden dat dat mijn vriendin en ik onze wandelschoenen aantrokken,
na de vele lovende recensies gelezen te hebben van Kaylee leek ze ons de beste match.

Afspreken ging vlot en had ook direct een goede klik.

Eénmaal aangekomen gewacht op de bevestiging, uitgestapt en je zag ze van ver al pronken door de lichtdoorzichtige deur.
Kort lederen rokje, beentjes over elkaar met hakjes aan, zomers hemdje en een mooi silhouet.
Deur open gedaan en daar stond ze enthousiast met een geniepig glimlachje.

Na het binnenkomen van de kamer de cuckstoel voor mijn vriendin dichter geschoven en haar erop gezet,
waarna Kaylee mij direct vast nam en begon te kussen.
Elkaar rustig aan verkend, uitgekleed en samen naar de badkamer om ons te verfrissen.

Na een kort wasje aan de lavabo nam ze hem direct guitig in haar mondje, zo diep mogelijk & vol overgave.

Daarna haar naar het bed geleid waar ik haar op het bed 'duwde' en naast haar kwam liggen.
Elkaar verder verkend, gekust, geknuffeld, gestreeld waarna ze hem weer in haar mondje nam.
Na een kort maar lekker pijpbeurtje aangegeven dat ze het condoom mocht omdoen,
nam het direct in haar mondje en bracht 'em oraal aan.

Rustig in missio begonnen en langzaam opgebouwd naar het stevigere werk,
ze geniet er duidelijk ook zelf van, ze komt heel makkelijk klaar wat mijn ego ook heel leuk vond.

Wat ze ook heel goed deed is mijn vriendin erbij betrekken, door geniepige glimlachjes en knipoogjes.

Na het uurtje voldaan te hebben nog wat kort nagepraat,
duidelijk een meisje met inhoud waar je een leuke tijd mee kunt beleven naast geile seks.


Beiden voldaan naar huis gegaan, beiden met het idee dat een tweede date zeker leuk zou zijn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mooi meisje, maar geen posterbabe. Ze zet zich van de eerste tot de laatste minuut in. Overvloedig tongkussen en lichamelijk kontakt. Het is steeds een prettig en aangenaam uurtje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan