Recensie Kelly, Amy's Secret Garden, Drongen 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lachende Wandelaar

Wandelaar
25
16/04/23
33
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nieuw bezoek aan Amy's nieuwe locatie te Drongen bij één van de nieuwe dames.
Kelly is een Nederlandse schoonheid met een supermooi lichaam, vlot, iemand waar je van de eerste tot de laatste minuut kan van genieten.
Alles is mogelijk, ze geniet evenveel van het liefdesspel, kortom een pure 200% GFE.
Voor de kenners, iemand van hetzelfde niveau van Alex en Emma bij Sofie, of Amber bij instituut Renée.
Ik ga zeker terug, dit is echt een toppertje.
 
"Bij mij kan je terecht voor Intiem met of zonder condoom." Zou zeggen oppassen...

Ik heb de site even verder doorzocht, en al de twintigers daar bieden intiem zonder condoom aan... opmerkelijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Super ervaring gehad!
 
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de vorige positieve reviews ook eens een bezoekje gebracht aan Drongen. Afspreken ging vlot via de telefoon, je krijgt ook dan maar het erg landelijke adres van hun villa. Had mijn auto wat verder gezet maar leek niet nodig, er was plaats voor enkele auto's aan het einde van hun oprit. Knappe villa en de kamers was in orde al was er van de beloofde airco niets te zien :)

Een oudere dame deed open en was de eerste keer dat ik naast hoe lang ook de vraag kreeg "met of zonder"? Natuurlijk met gekozen maar 't is toch een beetje de kat bij de melk zetten. Anaal kon volgens hun website en redlights maar was die week jammer genoeg niet mogelijk.

En dan de date zelf. Was alvast tevreden als Kelly in de kamer kwam: de foto's kloppen. Het is een knappe Nederlandse met een slank, strak figuurtje en een mooie B-cup, helemaal mijn type. De 23 jaar van op hun website leek me wel wat optimistisch, schatte ze toch eerder eind de twintig.

Kelly is wel een vlotte, was nerveus maar ze stelde me goed op mijn gemak, de stress was rap vergeten. Doucheke vooraf genomen en daarna naar de kamer. Ze scoorde al direct bij me door te vragen wat ik al dan niet leuk vind. En ze hield er tijdens de date ook wel degelijk rekening mee! Eigenlijk was ik erg tevreden van de date: tongzoenen kon, ze geeft zich tijdens de sex en lijkt er zelf van te genieten. Ook qua timing was alles netjes, zelfs vijf minuutjes langer mogen blijven om nog eens te douchen. Kortom, ik kwam tevreden buiten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kelly-jong-geil-jacuzzi-en-airco-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enige tijd geleden ook eens gepasseerd bij ASG en gekozen voor de Nederlandse Kelly. Ze zag er moe en wat afgeleefd uit. Bovendien had ze een zware (rokers)hoest. De dame is enthousiast en we hebben ons eerst verfrist in de badkamer. Kelly is slank en heeft lichtjes hangende borsten. Ze ziet er alleszins ouder uit dan de aangekondigde leeftijd van 23 jaar.
Op de kamer tongt ze zeer enthousiast en laat ze zich graag betasten en vrij diep vingeren. Ze PZC met volle overgave en laat zich gewillig beffen waarbij ze een extra vinger of 2/3 kan waarderen. Ze wordt vlug nat en houdt wel van wat harder werk.
Ik heb haar niet NZC, maar had het gevoel, dat je het smaakt onderaan. Misschien zit het tussen de oren.
Kelly is een hevige, hete dame en heb haar geneukt in verschillende standjes. Ze heeft het het liefst wat harder.
Hoewel ik een leuke date heb gehad, is herhalingsgevaar vrij klein.
 
Terug
Bovenaan Onderaan