Recensie Kelly, Nijmegen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Squirtfan

Wandelaar
Forumpionier
75
02/07/21
173
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/2695449-kelly
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben vorige week bij Kelly geweest. Ipv de boerderij werd ik naar een ander adres verwezen, waar het er zelfs nog beter uitzag.

Afspraak gemaakt en ik kon snel terecht. Ontvangst was zeer vriendelijk, het is een leuke vrouw, en ze ziet er ook nog niet heel verkeerd uit. Beetje dikke buik en haar borsten zien er nog niet zo verkeerd uit, lekker vol. Verder was ze netjes fris en schoon.
Ze is wel een beetje druk, maar het stoorde mij niet.

De date zelf was prima, ik had vantevoren geen afspraken gemaakt, dat doe ik eigenlijk nooit, ik zie wel wat er tijdens de date gebeurd.

Veel gebeft, want daar hou ik van, ben lekker gepijpt en heb goed geneukt. Enige minpuntje is toch wel het gekreun en het "schatje voor" en "schatje na" de hele tijd.

Herhalingsgevaar: ik zou er denk ik nog wel eens mee willen afspreken.
 
Buik is dikker,
Deze vrouw heeft eerder privé ontvangen in oosterhout/ Nijmegen noord maar had destijds niet echt een goeie indruk bij veel achter gelaten.
Ze heette destijds iets van vlinder of zo…
Het wel een stuk beter geworden als voorheen.
Maar ik ga er niet meer heen, doe mij maar lekker Lina die is veel geiler en minder gemaakt. Bij Kelly / vlinder is het echt afwerken nep kreunen en on to the next.
 
Vond. Het wel Helen leuke verzorgde dame met leuk gezicht en goed verzorgd ben 3 uurtjes met haar geweest en het was heerlijk mooie borsten ze klein buikje maar ze is geen 18 meer. Maar ze is gek op beffen en pijp heerlijk Ik zeker nog trug
 
Die buik is op de foto's niet te zijn en obv die foto's zou ik een slanke dame verwachten. Zo zie je maar hoe fotogeniek die DVP's zijn :)

Desalnietemin, ik zet haar wel op mijn longlist als ik een keer in de buurt moet zijn, want een vrouw op leeftijd hoeft voor mij niet superstrak te zijn, dat ben ik immers ook niet meer 🙃
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan