Kelly

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
wel een knappe dame zo te zien maar er is indd iets mis met de borsten staan scheef of zo precies ingedeukt langs de rechter kant ? mss toch overwegen om ze te laten langs komen .
 
Klunzige boobjob. Maar het stoorde mij niet. Ik heb ze vroeger eens gedate. Was ok, maar ook maar eenmalig voor mij. Niet omdat het slecht was, er zijn gewoon andere waar ik meer een klik mee heb.
 
Tja, hoe moet je dit omschrijven ? Eigenlijk ben ik toch wel wat ontgoocheld.

Ze is een leuke meid, toffe babbel mee gedaan, lekker lang mee gekust, ze pijpt vooral erg lekker. Echter, haar lichaam vertoont de nodige sporen van zwangerschappen en operaties die niet altijd even geslaagd waren. Toen ze bovenop kwam zitten, voelde ik vooral de knoken van haar bekken. Het is allemaal bijlange niet meer stevig, haar tieten zijn mismeesterd door een slechte boobjob en al de rest hangt.

Haar foto's op de website zijn denk ik circa 10 jaar oud, zijzelf is ook geen 25 maar 25+10 zoiets.

Dat allemaal tesamen, plus de toch wel gepeperde rekening voor ocharme een uurtje, maakt dat het een éénmalig event zal zijn.
 
Tja, hoe moet je dit omschrijven ? Eigenlijk ben ik toch wel wat ontgoocheld.

Ze is een leuke meid, toffe babbel mee gedaan, lekker lang mee gekust, ze pijpt vooral erg lekker. Echter, haar lichaam vertoont de nodige sporen van zwangerschappen en operaties die niet altijd even geslaagd waren. Toen ze bovenop kwam zitten, voelde ik vooral de knoken van haar bekken. Het is allemaal bijlange niet meer stevig, haar tieten zijn mismeesterd door een slechte boobjob en al de rest hangt.

Haar foto's op de website zijn denk ik circa 10 jaar oud, zijzelf is ook geen 25 maar 25+10 zoiets.

Dat allemaal tesamen, plus de toch wel gepeperde rekening voor ocharme een uurtje, maakt dat het een éénmalig event zal zijn.
Wat was dan die gepeperde rekening?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan