WHEM Kelly's World, Willebroek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
vandaag bezocht
super leuk geweest
is iemand die al heel lang actief (vele jaren raar dat er geen recensie over is) komt uit de groep van Sofie, Leyanah, Ilsa di loba, Nicole (nicole is jammer genoeg niet meer actief) en waarschijnlijk nog een paar die ik in de loop der jaren gemist in hun parcour van edegem naar maison de luxe waarloos en villa in willebroek, stuk voor stuk topdames.
gewoon heel leuk uurtje doorgebracht bij een dame die er zelf ook nog plezier in heeft en geen klokkijker is (uiteindelijk 20 minuten overtijd gegaan no problem)
 
Deze dame praat lang en veel. Rugmassage van 10 minuten, vooraan 5 minuten, ongeïnteresseerd alles afwerken en weer praten. Ze kijkt niet op de klok zegt ze, idd 1h20 binnengesleept, maar sex duurt niet echt lang. Goed voor een keer en ze is ook veel ouder dan de jonge pop voorgesteld op haar foto's. Dat is voor mij gelijk aan dik in het zak worden gezet. Ze is wel lief, dat wel, positieve moet ook gezegd, maar niet voor herhaling vatbaar, sorry.
 
Deze dame praat lang en veel. Rugmassage van 10 minuten, vooraan 5 minuten, ongeïnteresseerd alles afwerken en weer praten. Ze kijkt niet op de klok zegt ze, idd 1h20 binnengesleept, maar sex duurt niet echt lang. Goed voor een keer en ze is ook veel ouder dan de jonge pop voorgesteld op haar foto's. Dat is voor mij gelijk aan dik in het zak worden gezet. Ze is wel lief, dat wel, positieve moet ook gezegd, maar niet voor herhaling vatbaar, sorry.
 
Deze dame praat lang en veel. Rugmassage van 10 minuten, vooraan 5 minuten, ongeïnteresseerd alles afwerken en weer praten. Ze kijkt niet op de klok zegt ze, idd 1h20 binnengesleept, maar sex duurt niet echt lang. Goed voor een keer en ze is ook veel ouder dan de jonge pop voorgesteld op haar foto's. Dat is voor mij gelijk aan dik in het zak worden gezet. Ze is wel lief, dat wel, positieve moet ook gezegd, maar niet voor herhaling vatbaar, sorry.
deze moet zeker twee maal slecht zijn zoals je schrijft :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan