WHEM Kelsey, Gent?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag kelsey via deze link, maar denk dat ze al een paar keer van naam is veranderd (vroeger was ze Sandrine?)


Heeft er hier iemand ervaring mee?
Ik ben er gisteren geweest en was aangenaam verrast. Welbespraakt jonge dame(spreekt AN). Mooie verschijning ook. Haar pijp skills is de beste dat ik ooit heb meegemaakt. Goede deepthroat. Een echt toppertje. Zal zeker nog eens langs gaan.
 
Kan bovenstaande commentaren alleen maar beamen. Zeer mooie verschijning met prachtige ogen, brede glimlach. We zijn begonnen met intens te tongzoenen. Vervolgens orale verwennerij met deepthroat (hemels). Daarna op bed haar oraal verwend wat ze ook lekker vond. Daarna elkaar nog wat teasen en dan tot de actie overgegaan. Verschillende strandjes gedaan met een enorme passie en gfe experience. Ik heb er met volle teugen van genoten en als de kans zich er toe doe zou ik nog een keer met haar afspreken. Indien je zeer respectvol ten opzichte van haar keer je met een hemels gevoel terug. Ze is een aanrader
 
Mijn date was geweldig:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan