WHEM Kely, Privé ontvangst, Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.408
30/06/21
3.480
44
Er is wel het e.e.a. te vinden over Kely, maar dit houdt niet over...geen recensies en 2 positieve meningen over Kely, gebaseerd op een bezoek in 2020. Eerder leek ze te hebben ontvangen in Den Bosch, nu in Nieuwegein.

@Dinozzo1908

"...ik ben er in december geweest! Moet nog ff een recensie schrijven. Leuk meid, foto's en leeftijd komen overeen. Doet wat ze beloofd! Voor herhaling vatbaar!..."

Wellicht is @Tepellover toch nog gegaan in de tussentijd?


Ben benieuwd of er meer courante ervaringen zijn met Kely:

 
Er is wel het e.e.a. te vinden over Kely, maar dit houdt niet over...geen recensies en 2 positieve meningen over Kely, gebaseerd op een bezoek in 2020. Eerder leek ze te hebben ontvangen in Den Bosch, nu in Nieuwegein.

@Dinozzo1908

"...ik ben er in december geweest! Moet nog ff een recensie schrijven. Leuk meid, foto's en leeftijd komen overeen. Doet wat ze beloofd! Voor herhaling vatbaar!..."

Wellicht is @Tepellover toch nog gegaan in de tussentijd?


Ben benieuwd of er meer courante ervaringen zijn met Kely:

Nee, niet geweest.
Ze kijkt zo streng op de foto's ...
Durft het niet aan ?
 
Wel contact gehad met deze dame gezien ze zo knap was. Ze vraagt 200 euro en daar zit dus zoenen, pzc en cim niet bij.
Daar vroeg ze ook nog eens 50 extra voor. Zulke belachelijke prijzen, ben maar afgehaakt.
Vind het echt bizar dat zulke exorbitante prijzen worden gevraagd.
Die dames hebben echt geen idee over de levenstandaarden hier denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan