Recensie Kemilly, Mechelen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kapoentje_

Wandelaar
57
17/08/22
31
5
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/forbidden-desire.html
Totale kosten (in euro)
120
Ik was net zoals andere lezers verbaasd dat er nog geen recensies waren geschreven.
Laat ik dan maar de spits afbijten.

Deze week rond een uur of 19 naar haar een berichtje gestuurd via Whatsapp. We hadden eerder die week al gestuurd, maar toen was het er niet van gekomen. Afspreken gaat vlot, ik kon direct langs komen.
Ze ontvangt in een appartement niet ver van de Grote markt in Mechelen.
Werd binnen gelaten via de buzzer na camera controle (de intercom is duidelijk voor ICT gevorderden). Zij wachtte me op aan de trap.
Een mooie slanke dame op naaldhakken die voldeed aan de foto's op redlights.
Ik vond ze persoonlijk mooier dan haar foto's.
Ze lachte lief, begeleide me naar de slaapkamer en begon al dansend te teasen. Na het afgeven van mijn schuld duwde ze haar kleine bips tegen mijn soldaat en begon zo een striptease te houden waarbij ik al gretig met haar kleine naturel borsten mocht spelen. Ik kon het niet laten en heb hier even over ontfermd
Heerlijk om aan beide tepels te mogen zuigen en te zien hoe zij er van genoot. Zij heeft ook de hele tijd kusjes gegeven over mijn borstkas, nek etc maar geen tongzoenen.
Dan mijn boxer en haar bh en slipje uit. Ze heeft mijn kont op bed geparkeerd en heeft op mijn schoot de dans verder gezet. Mijn sjarel heeft ze heel even tussen haar bilspleet gemasseerd om daarna over te gaan tot een zachte PMC. Dit was goed, maar mocht van mij iets harder.
Daarna zij on top waarbij ze haar bekkenbodemspieren duidelijk wist te gebruiken. Ze is echt wel strak hoor.
Dan doggy waarbij ze goed mee deed en heb het daar het condoom volgeschoten terwijl ik haar nek aan het kussen was.
Ze vroeg of ze me mocht masseren, maar hoefde niet voor mij.
Heb nog kunnen genieten van een douche en een praatje nadien.
De taalbarrière is er wel degelijk, maar ze kan het goed verbergen door haar glimlach en enthousiasme.
Herhalingsgevaar? Ja toch wel.

Terug
Bovenaan Onderaan