WHEM Kendra Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ooit mee proberen af te spreken. Werd op het laatste moment door haar gecanceled, omdat ze iemand weg moest brengen.

Daarna nog een keer contact proberen te zoeken, maar kreeg toen geen reactie helaas.

Tijdens het eerste contact was ze erg overtuigd van eigen kunnen. Zegt dat ze het al lang doet, ben erg benieuwd!
 
Ik heb Kendra een keer langs gehad en ik zou zeker aanraden haar een keer te appen.

Kendra is welbespraakt gezellig en heeft een goed lichaam. Masseren kan ze ook zeker wel. Ze leek ook wel plezier te hebben in edging en liet mij veelvuldig tot het randje gaan om vervolgens weer even te stoppen. Heel leuk.

Ik vond haar gezellig, maar ik miste, buiten het moment van edging, een beetje het plezier vanuit haar. Maar wellicht bel ik haar een keertje voor een lingam massage!
 
Ik heb Kendra een keer langs gehad en ik zou zeker aanraden haar een keer te appen.

Kendra is welbespraakt gezellig en heeft een goed lichaam. Masseren kan ze ook zeker wel. Ze leek ook wel plezier te hebben in edging en liet mij veelvuldig tot het randje gaan om vervolgens weer even te stoppen. Heel leuk.

Ik vond haar gezellig, maar ik miste, buiten het moment van edging, een beetje het plezier vanuit haar. Maar wellicht bel ik haar een keertje voor een lingam massage!

Bedankt Mass01
Eindelijk iets bekend over deze dame, ik wil graag een keer langs bij haar maar het komt er de laatste tijd niet van. De foto's die ze gebruikt zijn die van haar?
Grt Lexa
 
Dat komt omdat zij eerder onder een andere naam of naamloos adverteerde. Onder massages Amsterdam of WHEM zijn er verspreid reviews over haar te vinden, die wisselend (niet of minder) positief waren. Zelf heb ik 2x met haar afgesproken, eenmaal met haar alleen, eenmaal voor een duo-massage. De eerste keer viel het nogal tegen, ook door de locatie waar ze toen ontving, in Oost.
De laatste keer, ook alweer 2 jaar geleden denk ik, was het een stuk beter op een mooie locatie in West, als ik het goed heb. Ze heeft een goed lichaam, maar masseerde (toen) standaard met slip aan en is er niet zonder meer van gediend dat je haar ook aanraakt. De laatste keer ging ze overigens wel in op mijn verzoek om naakt te masseren en was aanraken geen probleem. Haar vriendin ging alleen topless.
Ik zou zeggen probeer het gewoon een keer, misschien bevalt het jou wel.
 
Ja dat gaf ze mij net ook aan maar dat is omdat ik voor het eerst daarheen ga. Ze is een masseuse en masseert topless en geeft alleen een handmatig hoogtepunt en wil nergens aangeraakt worden. Wil ook niet dat er op haar tepels wordt gezogen
 
Had gisteren met haar afgesproken maar helaas door een voorval na 5 minuten weer afgezegd. Ze was best pist off en had graag 50% van de kosten via tikkie innen, omdat ze speciaal een kamer gehuurd had. Vond het een raar verhaal en ben er niet op ingegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan