Algemeen Kenia

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik gebruik in mijn voorbereiding chatGPT voor tips en reisinvulling (ik ga niet alleen hoeren en snoeren) en kreeg daar de tip om eens op showaround.com te kijken voor lokale betaalbare gidsen. Ik had aangegeven een tijdsduur waarin ik er zou zijn en een gids voor Nairobi wilde. Binnen een uur 14 reacties, maar weinig echte gidsen, meer gezelschapsdames. Nu 2 uur verder hebben er al 6 positief geantwoord op gidsen en nightlife en blijven slapen. Vanaf 10 dollar per uur. En zeker geen lelijke dames.
Kenyacupid stond ook nog op mijn lijstje, maar ik weet niet of dat nog nodig is...

Ik gebruik in mijn voorbereiding chatGPT voor tips en reisinvulling (ik ga niet alleen hoeren en snoeren) en kreeg daar de tip om eens op showaround.com te kijken voor lokale betaalbare gidsen. Ik had aangegeven een tijdsduur waarin ik er zou zijn en een gids voor Nairobi wilde. Binnen een uur 14 reacties, maar weinig echte gidsen, meer gezelschapsdames. Nu 2 uur verder hebben er al 6 positief geantwoord op gidsen en nightlife en blijven slapen. Vanaf 10 dollar per uur. En zeker geen lelijke dames.
Kenyacupid stond ook nog op mijn lijstje, maar ik weet niet of dat nog nodig is...
Nee aan Tinder heb je meer als voldoende eventueel Badoo beide zijn gratis.
Reken op heel veel likes het zal meer liggen aan de dames die jij afkeurt als dames die jou niet willen.
Wat ik wel gedaan heb is voor een week Tinder+ met paspoort aangemaakt dat is betalen dacht 12 euro voor een week ofzo.
Maar je kunt wel een mooie uitgebreide voor selectie maken en met de toppers al whatsapp uitwisselen.

Nieuws uit Mombasa

Ok, dus deze massagesalon https://mombasaspa.com/ lijkt op het eerste gezicht een gewone massagesalon te zijn. De reviews op Google Maps gaan ook over normale massages, en wanneer je via WhatsApp contact probeert op te nemen, benadrukken ze dat het om standaard massagepakketten gaat:

Full body massage (Swedish 3000)
Full body massage (deep tissue 4000)
Body scrub 4000
Facial 2500
Pedicure 1500
Manicure 1000
Couple massage 7000

Wat mijn aandacht trok, waren de openingsuren, namelijk dat ze 24 uur per dag open zijn. Dus ik besloot het toch eens te proberen.

In werkelijkheid is het een huis met een bewaker aan de poort. Binnen zijn er een paar heel intieme kamers. Ik kreeg een volledig pakket aangeboden, dat ik uiteindelijk heb genomen. Ik mocht kiezen uit drie meisjes.

Ik weet het niet, misschien is 7000 wat veel voor Kenia, maar voor mij was het elke shilling waard.

Ik had een jonge zwarte engel met een perfect lichaam. Ze was heel enthousiast en professioneel, en liet dingen toe die in Europa niet zo typisch zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan