Kerstcadeaus voor de dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Af en toe een klein kadootje geven (tussen 5 en 10 euro) en de service gaat met sprongen vooruit en de band ook. Prijzen gaan dan ook niet meer omhoog.
Aan alle kanten voordelen. Niet speciaal met kerst. Wel dames die ik vaker zie en waar ik een band mee hebt.
Een flesje wijn of een doos chocolade is altijd goed. Doe het niet vaak, maar af en toe een keer by surprise.
Als je iets geeft met de bedoeling een betere of goedkopere service te krijgen is het geen cadeautje maar een investering
 
Komt inderdaad vooral door het digitaal betalen. Er is steeds minder munt en biljetten geld in omloop.
Ik geef overigens ook nog regelmatig fooi. Op een terras, kapper en bij de bezorgers van eten aan de deur.
Digitaal kan je ook een fooi geven hoor. Op onze Bancontact hebben we daar zelfs een aparte knop voor zodat de "garcon" dat cash uit de kassa mag nemen.
 
Ik kwam vroeger veel in een club en heb daar eens mijn vaste dame een fles vol met guppys gegeven , die meid had zich laten ontvallen dat haar zoontje graag een aquarium zou willen hebben , ik had toen zo'n ding en die beesten fokten als konijnen
Dus bij mijn volgende bezoek heb ik een stuk of tien van die diertjes in een completa pot met water geschept en aan haar gegeven , stonden ze raar van te kijken daar
Ik heb geen idee of ze ze daadwerkelijk aan haar zoontje gegeven heeft of dat die arme dieren direct na mijn vertrek door de wc gespoeld zijn achteraf
Maar later vertelde ze dat hij er heel blij mee was dus daar zullen we maar op vertrouwen dan
 
Kerstcadeautje nou niet meteen, maar van de meeste vaste dames weet ik hun verjaardag en daarvoor heb ik wel een extraatje over. Heb er geen probleem mee om dan bvb een cadeaubon van 100€ te geven voor lingerie of een goeie parfum en dat weten de meeste wel te appreciëren. Ook proberen van afspraakje te maken op hun dag en flesje bubbels meenemen samen met de cadeaubon valt altijd wel in goede aarde. Steeds mooie afspraakjes aan over gehouden.
 
Voor mij geldt dat ik eigenlijk nooit zonder cadeautje een bezoekje breng, of ik de dame nu ken of niet. Daar hoeft het geen kerst voor te zijn. Altijd positieve reacties. Het maakt niet uit wat voor een cadeau, dat kan een luchtje zijn, chocola, flesje wijn of iets anders wat ik tijdens het winkelen in een cadeaushop tegenkom.
Daarnaast geef ik ook altijd nog een fooi, meestal vooraf bij het afrekenen al. Na die tijd is het verstand leeg en wil ik het nog wel eens vergeten. Ook bij andere gelegenheden geef ik eigenlijk altijd wel fooi, zolang ik het geld makkelijk missen kan vind ik het zeker niet erg dit met anderen die iets voor mij doen te delen. Kan toch niet mee het graf in en mijn kinderen krijgen al genoeg. Als die slim zijn hoeven ze helemaal niet meer te werken volgens mij.
 
Geef je ook een kadootje aan je schilder? huisarts? tandarts? Advocaat?
Mijn tandards zie ik twee keer per jaar en dan wisselt het nog wie ik zie, schilderen doe ik zelf en een advocaat heb een keer gebruikt en nooit in persoon gezien. Mijn mondhygieniste zou ik misschien wel een cadeautje geven omdat ik haar graag mag, maar ze is een traditionele moslima, dus dat levert misschien problemen thuis op. Vorige week wel een behoorlijke tip gegeven in een restaurant die mijn naar binnen liet zonder corona pas :)

Een DVP is wel echt iets anders ik weet van alles van ze en met een aantal heb ik ook buiten werk vriendschappelijk contact soms zelfs jaren nadat ze gestopt zijn met hun werk. Met sommige dames is het wel echt meer dan gewoon neuken voor geld. .... maar ja, ondertussen weten ze ook dat ze niet de enige zijn :)

Ik heb trouwens dit jaar voor het eerst een verjaardagscadeautje van een DVP gekregen, met een kaart erbij......het cadeautje vond ik helemaal niks, maar ik waardeerde het gebaar enorm.
 
Laatst bewerkt:
Geen denken aan. Ik hou te veel van variatie, waardoor ik niet echt een vaste hoer heb, of net te veel afhankelijk van hoe je het bekijkt.

Ik spreek enkel van saunaclubs, maar daar gehoord van een dame dat een deel van die cadeaus de vuilbak ingaat wanneer de dame huiswaarts keert. Dan vooral cadeaus als bloemen, zaken die niet naar hun smaak zijn, ... Uiteraard is de heer in kwestie bedankt voor het leuke cadeautje en dat hij zo'n gentleman is en blablabla. Ze zitten er voor de centjes, dus waar je hen het meest mee pleziert is extra centjes.
 
En fles alcohol voor de gemoedelijke sfeer ✌ Chocolade is er ook eentje die ik vaak krijg. Da's gevaarlijk want da's kei lekker, maar ik wil geen dikke mossel worden ?
Ik kan mij ook 10 jaar wassen met alle Rituals-giftboxen die ik al gekregen heb ?
Maar mijn geld alleen is ook goeee
Je kunt altijd wat chocola naar mij opsturen hoor. ;)
 
Trouwens, een van de dames die ik meerdere malen bezocht gaf mij bij vertrek vaak een reep chocola, doos bonbons of chocolade letter mee.
Toch angstig om dik te worden zei ze er dan bij.
Gek genoeg was dat voor mij toch altijd erg plezierig op de terugweg. :)

Dus vooral chocola blijven geven guys! ;)
Moh moh, die chocola wordt er bij een goeie dvp toch wel weer afgesport hoor ? maar 't is altijd ne goeie snack voor onderweg ? sharing is caring
 
Tijdens een van mijn eerste dates besloot ik om een fijne champagne mee te nemen in de veronderstelling dat wij deze zouden nuttigen.
Ben groot liefhebber van champagne. De date was zelfs 'goedkoper'.

Bij binnenkomst werd ze wild bij het zien van de fles en er moesten foto's gemaakt worden. Er werd druk ge-appt. :rolleyes:. "i'll keep the bottle
cool. Not so thirsty now baby." Een aantal dagen later op Instagram gezocht op de hashtag en naam van de fles champagne. Na wat
gescrolld te hebben kwam ik toch wel een bekend gezicht tegen met de fles. Mevrouw had besloten om de fles soldaat te maken met een
aantal vriendinnen.

Nu neem ik voortaan chocolade mee....
 
Geef je ook een kadootje aan je schilder? huisarts? tandarts? Advocaat?
Je beseft toch wel dat die vergelijking niet opgaat?

1) zij stoppen je lul niet in hun smoel
2) er geen intimiteit
3) een advocaat en huisarts bezoek je bij 'problemen' en worden (vaak) vergoed.
4) fooi is niet ongebruikelijk bij andere sectoren (horeca, taxi, bezorgers)
5) je huisarts en een advocaat zijn verplicht je te helpen, een prostituee is niet verplicht je te ontvangen
6) geen van die beroepen zijn een genot maar een noodzaak
7) advocaten, huisartsen en makelaars enz. krijgen vaker dan je denkt cadeautjes.

Ontopic: ik geef alleen mijn vaste dames een presentje als ik daar zin in heb. Is niet gebonden aan kerst specifiek.
 
Het klinkt misschien gek om te zeggen, maar ik vind het licht ongemakkelijk om kadootjes te geven danwel te krijgen.

Ook bij verjaardagen. Ben niet goed in het geven ervan....maar ook niet in het krijgen. Mijn bedankjes klinken nooit oprecht.

Dus ik ben wel gewoon hartstikke aardig, maar zit op dat hele traject van kadootje geven, ietwat nep bedankje krijgen etc gewoon niet zo te wachten. Dat vind ik in het 'gewone' leven al ongemakkelijk, dus bij een dvp al helemaal.

Ik heb mijn favo dvp wel een keer 3 uur geboekt op haar verjaardag en daarna is ze bij me blijven eten, maar dat was meer omdat ik het een onplezierige gedachte vond dat ze op haar verjaardag moest werken.
Nou val ik ook wel onder werk natuurlijk, maar ik heb haar reactie even gewogen toen ik het voorstelde en vervolgens maar gewoon laten gebeuren.
 
Ik ga een dame - die ik de laatste tijd regelmatig heb bezocht - binnenkort sokken geven. Ik hou van dom ouwehoeren (met jonge 'hoeren' - dat weer wel ) en op een of andere manier lagen we slap van het lachen omdat ik "dreigde" haar te doen zwijgen met mijn sokken in d'r mond.
 
Waarom zou je een cadeautje willen kopen voor een prostituee? Sommige heren op dit forum denken dat ze een speciale band hebben met een prostituee, wordt wakker! Je betaalt een dame, meestal 100 euro voor 30 minuten of 150 euro voor 1 uur, om eigenlijk gebruik te maken van haar lichaam. Wat maakt haar dan speciaal voor jou, dat je ervoor kiest om cadeautjes te geven?
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je een cadeautje willen kopen voor een prostituee? Sommige heren op dit forum denken dat ze een speciale band hebben met een prostituee, wordt wakker! Je betaalt een dame, meestal 100 euro voor 30 minuten of 150 euro voor 1 uur, om eigenlijk gebruik te maken van haar lichaam. Wat maakt haar dan speciaal voor jou, dat je ervoor kiest om cadeautjes te geven..
Alle loonslaven (incluis) mijzelf vinden het vaak ook geweldig om een kerstpakket van de baas te ontvangen. Ook niet verplicht, je krijgt toch gewoon je loon, maar wel leuk. Dat is toch hoe het werkt met presentjes? Heeft niks te maken met speciale band maar met vrijgevigheid, geven en nemen. In de zakelijke wereld worden al jaren presentjes als extra's gegeven. Als een prostituee een zakelijke dienst is maakt dit dus niet anders.
 
Alle loonslaven (incluis) mijzelf vinden het vaak ook geweldig om een kerstpakket van de baas te ontvangen. Ook niet verplicht, je krijgt toch gewoon je loon, maar wel leuk. Dat is toch hoe het werkt met presentjes? Heeft niks te maken met speciale band maar met vrijgevigheid, geven en nemen. In de zakelijke wereld worden al jaren presentjes als extra's gegeven. Als een prostituee een zakelijke dienst is maakt dit dus niet anders.
Zakelijke partners geven elkaar continue relatiegeschenken , er is zelfs een complete industrie die dat soort rommel produceert compleet met bedrijfsnaam er op , ik heb echt niet het idee dat een vertegenwoordiger mij bijzonder vind als ik weer eens een vulpen een sleutelhanger of een bierpakket van hem krijg hoor , het zijn gewoon aardigheidjes waar je niet te veel achter moet zoeken
Als het echter niet zou werken zou het allang afgeschaft zijn
 
Wat geen speciale relatie? Ik ben bij sommige dames prive thuis geweest.
Eentje liet na een operatie haar moeder bellen om mij te vertellen dat alles goed was gegaan ik heb zelfs haar oma gesproken een keer. Een andere dvp was aan het koken en gaf de telefoon aan haar dochtertje....ik wist niet wat ik daar mee aan moest😂 Een andere zat ik een keer mee aan de telefoon terwijl ze bij haar familie was en ze gaf aan dat ik haar vriend was... Ik heb familie fotos op whatsapp.... Eentje die al jaren niet Meer in nl werkt heb ik nog steeds contact mee.... Toch wel anders Dan de tandarts
Als je bevriend raakt me je kapper betaal je toch ook gewoon nog voor een knipbeurt
Voor de duidelijkheid. Ik heb het hier niet over de dames die nu op de doublet werken die het voorrecht hebben dat ze mijn privenr hebben
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je een cadeautje willen kopen voor een prostituee? Sommige heren op dit forum denken dat ze een speciale band hebben met een prostituee, wordt wakker! Je betaalt een dame, meestal 100 euro voor 30 minuten of 150 euro voor 1 uur, om eigenlijk gebruik te maken van haar lichaam. Wat maakt haar dan speciaal voor jou, dat je ervoor kiest om cadeautjes te geven?
'Gebruik maken van haar lichaam'
'Wat maakt haar dan speciaal'
Vind ik best onrespectvolle uitspraken. Ja het zijn betalende diensten, maar we zijn ook maar mensen en ondanks 'de situatie' is een geschenkje zeer geapprecieerd, hoeft totaal niet duur te zijn.
Elke persoon is speciaal op zijn manier (jaja, kan idealistisch klinken), zowel in positieve als negatieve zin.
Moest ik een dvp zo over mannen als wandelende geldbanken horen praten, zou ik trouwens net hetzelfde zeggen. Je spreekt hier over mensen en da's jammer om te lezen dat zo over onder andere mij gedacht wordt.
Ik heb zeer leuke banden met mannen, ken privé-sferen, ben een opluchting in hun leven, ben een stoute fantasie, ben een dame die mss overprized gevonden word door enkelen, of mss zelfs slecht in bed, maar ik ben nog steeds een mens. Ik spreek hierbij over alle dvp én wandelaars. Vrouwen zijn geen gebruiksvoorwerpen en mannen geen geen wandelende geldbanken. Dus ja, ik kan een cadeautje waard zijn ondanks mijn tarief die ik hanteer. Ik hoef nu ook geen Vuitton-tas, die zijn fucking duur en nog eens lelijk daarbij 😋 chocolade is een klein en fijn gebaar, al is't een pak da al een half jaar in uw schuif ligt thuis 😊
 
Ik kwam vroeger veel in een club en heb daar eens mijn vaste dame een fles vol met guppys gegeven , die meid had zich laten ontvallen dat haar zoontje graag een aquarium zou willen hebben , ik had toen zo'n ding en die beesten fokten als konijnen
Dus bij mijn volgende bezoek heb ik een stuk of tien van die diertjes in een completa pot met water geschept en aan haar gegeven , stonden ze raar van te kijken daar
Ik heb geen idee of ze ze daadwerkelijk aan haar zoontje gegeven heeft of dat die arme dieren direct na mijn vertrek door de wc gespoeld zijn achteraf
Maar later vertelde ze dat hij er heel blij mee was dus daar zullen we maar op vertrouwen dan
Oh my god, da's echt super leuk! Wauw 😍
Ik krijg nu tegenwoordig ook vaak kleuterboeken en mijn dochtertje is er ook reuzeblij mee!
Waar ik minder blij mee ben is als ik chocolade krijg, en ze erbij vermelden dat ik moet delen met mijn klein spookje 😜
 
Lekker gedouched, aftershave op, stijlvol gekleed... én een leuk cadootje bij! Wat is daar nu fout mee?
Of natuurlijk een fles champagne voor je lievelingsdame (die we dan wél samen leegmaken! Man, wat je allemaal kan doen met champagne!)
Als je graag die "GFE experience" wil... begint dat natuurlijk wel met haar als een speciale vriendin te behandelen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan