WHEM Khloe , Amsterdam, kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zelf dan maar de stoute schoenen aangetrokken en contact gezocht. Vlotte reactie via whatsap en ook een videobelletje. Zeer zeker de de dame van de foto´s. Afspraak gemaakt, maar helaas toen ik in de straat aankwam was er geen reactie meer. Dus voor niks er naar toe gereden.
 
Tamelijk onbeschoft, zulk gedrag, maar het komt vaker voor als je de recensies of berichten over diverse sekswerkers leest.
Aan de andere kant, waarom zou je zoveel geld neertellen voor een uurtje (of korter) ?
Er zijn zat dames die je voor een lager tarief hetzelfde kunnen bieden.
 
Ik heb sterk het vermoeden dat deze dame helemaal niet ontvangt. Het kan een opzet zijn van de planners die dames organiseren en faciliteren om dit werk te doen en manipulatief de prijzen hoog houden.
Steeds meer kom je zulke prijzen tegen.
 
ze nam vriendelijk contact op en verontschuldigde zich uitgebreid. Ze was aan het verhuizen. Voor woensdag een nieuwe afspraak gemaakt, kijken of het nu wel lukt.
 
Helaas, ik trap er niet meer in. Om 15.00 uur afgesproken in west. In de ochtend nog contact gehad over de tijd. Om twaalf uur nog een appje van haar, maar daarna weer radiostilte.
Als iemand anders wel een ervaring met haar heeft, dan hoor ik dat graag.
 
Ja, er wordt eigenlijk al bevestigd dat de foto's kloppen. Ik had die fotoanalyse en image search wel kunnen laten zitten. Alleen daadwerkelijk haar ontmoeten is blijkbaar lastig.
 
Ja, er wordt eigenlijk al bevestigd dat de foto's kloppen. Ik had die fotoanalyse en image search wel kunnen laten zitten. Alleen daadwerkelijk haar ontmoeten is blijkbaar lastig.
Wat ik wel weet is dat als iemand mij een keer zoiets flikt om te voor niets te laten komen, dat wel meteen de laatste keer is. Ik ga het dan niet nog een keer opzoeken, ongeacht hoe lekker ze is. Ik ben onlangs voor niets maar een privé huis gereden, ze hadden me voor het gemak even niet gebeld om te melden dat de dame met wie ik had afgesproken er toch ineens niet was. Ook mijn fout dat ik zelf geen laatste check deed, maar het feit dat ze er zo makkelijk over deden en me ook op geen enkele manier probeerden tevreden te stellen was voor mij genoeg signaal om daar nooit meer binnen te stappen.
 
Er is maar één foto waar je ziet dat het een spiegel is. Op alle foto's is de tekst van haar string gespiegeld. Het is vaak een truc om zoekmachines te misleiden. Doen ze ook vaak met ©films op Youtube.
 
Telkens weer dat gezeur over wat wel -of niet een acceptabel prijsniveau is. Vindt je het te duur, ga dan naar een ander, het heeft geen enkele zin om te gaan discussiëren of een dame een bepaald bedrag wel -of niet waard is. :rolleyes:

150/uur is inmiddels al tig jaar gangbaar, dat er inmiddels een verschuiving richting 200/uur gaan is is zo gek nog niet. Zeker niet voor de jongere/mooie dames.
 
Het is wat mij betreft dan ook geen discussie, slechts realiteit. Als ik een jonge dame hier in Amsterdam uitzoek ben ik al blij als het "slechts" 180 is.
 
Voor €130 in het uur zijn ze ook wel te vinden, het is alleen de afweging hoe het zit met de kosten die je eventueel moet maken om de afstand te overbruggen. Verder lijkt alles in 020 duur te zijn, je bent zo'n beetje dief van je eigen portemonnee om daar te (blijven) wonen.
Er zijn mensen die graag zouden zien dat hun loon net zo hard zou stijgen als het uurtarief van de dames.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan