Recensie Khloe, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mbreen

Wandelaar
Forumpionier
56
12/07/21
60
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3441970-khloe
Totale kosten (in euro)
200
Ben bij Khloe geweest. (Kinky: 3441970)

Prima date. Ze maakt er een echte GFE van. TZ vol overgave.

Ze is verder grappig en lief en denkt goed mee. Is ook nog wel een aardig gesprek mee te voeren.

Uiteindelijk het rubbertje volgeschoten toen ze me cowgirl bereed. Maar niet alvorens ze me aan me uitgebreid gepijpt had. Doet ze goed.

Locatie is op Rotterdam Zuid. Parkeren redelijk, entree redelijk discreet. Douche is volgens mij mogelijk maar geen gebruik van gemaakt.

Herhalingsgevaar aanwezig. Dame pendelt tussen België en Nederland.

Laatst bewerkt:
Ze ziet er top uit, vooral de billen. Dank voor de tip. Nog een stomme vraag, ik ben tot op heden alleen in privehuizen geweest. Prive ontvangst daar had ik m'n twijfels bij, je leest zat rare dingen dat het fake is en er een gozer open doet. Hoe werkt het met prive ontvangst? Lopen er nog meer mensen rond. Of is ze alleen en zit ze gewoon ergens op een hotelkamer of een studio?

Dat is bij elke privé ontvangst anders maar ik ben nog nooit een man of
planner tegengekomen.

In het geval van Khloe;
Ze zit met een vriendin in 1 appartement. Ik heb die vriendin niet gezien overigens maar ze vertelde het na afloop.

Qua entree? Het is vaak niet anders dan dat je een pakketje van Marktplaats gaat afhalen op een flat. Dus je belt aan , de deur gaat open, je stapt in de lift en je gaat naar de juiste verdieping…

Ik ben nog nooit in een rijtjeshuis geweest btw, het zijn bij mij altijd of grotere flats of portiekflats…

Terug
Bovenaan Onderaan