Jamisschien04
Newbie
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/im-kiara-cute-girl-addicted-to-sex.html
- Totale kosten (in euro)
- 60
Rampzalig.
Heb haar gecontacteerd op WhatsApp en gevraagd of beffen en kussen met tong oke is. Dit was allemaal oke en prima.
Bij aankomst vertelde ze dat ze geen Engels spreekt en dat de persoon waarmee ik chatte niet zij zelf was. Dus ik moest haar opnieuw vertellen wat ik wou.
Tong mocht niet, ze is dan begonnen met condoom op me te doen. Elke keer als ik ook maar perongeluk het condoom aanraakte gebruikte ze en doekje om het terug "schoon" te maken. Mocht dus mijzelf niet aanraken..
Dan na 15 minuten zei ze dat beffen niet mocht en ben ik 60 euro armer terug vertrokken.
Tenzij ze het communicatie probleem kan oplossen, vermijden!
Heb haar gecontacteerd op WhatsApp en gevraagd of beffen en kussen met tong oke is. Dit was allemaal oke en prima.
Bij aankomst vertelde ze dat ze geen Engels spreekt en dat de persoon waarmee ik chatte niet zij zelf was. Dus ik moest haar opnieuw vertellen wat ik wou.
Tong mocht niet, ze is dan begonnen met condoom op me te doen. Elke keer als ik ook maar perongeluk het condoom aanraakte gebruikte ze en doekje om het terug "schoon" te maken. Mocht dus mijzelf niet aanraken..
Dan na 15 minuten zei ze dat beffen niet mocht en ben ik 60 euro armer terug vertrokken.
Tenzij ze het communicatie probleem kan oplossen, vermijden!