Recensie Kiara, Vlaamse studente 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is voor mij een van de leukste dates. Kiara is leuk, ondeugend, intelligent en verdomd geil.

Mee afgesproken in een hotel met een binnenzwembad. Ze bracht zoals afgesproken haar bikini mee om te ontspannen in het zwembad. Eerst wou ze me toch eens pijpen. Nadat ze me zalig had leeggezogen zijn we naar het zwembad getrokken waar we elkaar geteased hebben.

eenmaal terug in de kamer zijn we van vooraf aan begonnen. heel GFE, kussen, haar lichaam helemaal verkend alvorens over te gaan tot penetratie. Gekozen voor de optie anaal en me niet beklaagd. opnieuw in haar mondje geëindigd. Dringend nog eens mee afspreken ;)
 
Even een algemene vraag:
85kg !?
Wat is er fijn om met een echt "dikke"/volle vrouw seks te hebben ? Begrijp ik niet zo goed want je hebt toch ook heel veel slanke/ normasl gewicht vrouwen met een lekker kontje en stevige borsten.., zie dus echt niet in waarom je dik zou verkiezen
Tja, smaken verschillen toch gewoon ...
Niet iedereen vindt hetzelfde leuk ... en gelukkig maar!
 
Even een algemene vraag:
85kg !?
Wat is er fijn om met een echt "dikke"/volle vrouw seks te hebben ? Begrijp ik niet zo goed want je hebt toch ook heel veel slanke/ normasl gewicht vrouwen met een lekker kontje en stevige borsten.., zie dus echt niet in waarom je dik zou verkiezen
Wat een respectvolle opmerking marc, ik hoop voor u dat je altijd vanvoor in de rij stond toen ze deelden 🙄
 
En je hebt dan op 12 oktober zelf geschreven dat je voor de eerste keer afgesproken hebt met een "volle" vrouw en het was echt goed zei je...

Beetje wispelturig??
 
Even een algemene vraag:
85kg !?
Wat is er fijn om met een echt "dikke"/volle vrouw seks te hebben ? Begrijp ik niet zo goed want je hebt toch ook heel veel slanke/ normasl gewicht vrouwen met een lekker kontje en stevige borsten.., zie dus echt niet in waarom je dik zou verkiezen
heel eerlijk, mijn geilste ervaringen waren met iets vollere vrouwen (Kiara, Liesje/Floor in Kortrijk, ...)
 
heel eerlijk, mijn geilste ervaringen waren met iets vollere vrouwen (Kiara, Liesje/Floor in Kortrijk, ...)
Voller maar niet dik, das nog iets anders.
Met beiden al gedate trouwens. Kiara is top, indien priveontvagst zou ik er zeker meer mee afspreken. liesje/floor vond ik zelfs nog net iets beter. Jammer dat ze gestopt is.
 
Kiara staat al een tijdje op mijn lijst ik ben enkel geen fan van mailen maar ik denk dat ik haar toch eens zal mailen ik lees hier veel goeds over haar het ziet er een leuke uit en ik heb al vaak gehoord dat vollere vrouwen vaak beter hun best doen en vaak beter zijn dan zulke babes
 
mailen met Kiara gaat vlot en soepel, net als de sex met haar :cool:
zonder gekheid, ze antwoordt best snel. het is alweer een hele tijd geleden dat ik met haar heb afgesproken, krijg er weer zin in als ik het hier zo lees.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week voor de tweede keer Kiara
Ontmoet
Wat een geile Date was me dat weer
Steeds verbaast me ze weer wat een sexdrive heeft die vrouw
Er volgen zeker nog afspraakjes
Ze verdient zeker 5 sterren extra
 
Terug
Bovenaan Onderaan