Kiezen jullie soms ook bewust een dame die weinig klanten op een dag heeft?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor mij moet het rustig zijn, geen gehaast gedoe. Bij dames waar ik vaker ga waarvan ik ook weet dat die niet veel klanten willen ontvangen en ook niet tot heel laat ontvangen vraag ik wel wat hun rustigste avond is. Ik probeer dan de laatste van de avond te zijn. Veel relaxter en de dames nemen dan ook alle tijd voor me. Dit lukt sowieso niet in een privéhuis.
 
Ik neem de laatste tijd vrouwen met een brilletje, valt mij op dat die toch wat vaker beschikbaar zijn en heb al een paar maanden een brillen crush op de dames dat komt mooi uit, tot nu toe goede services met soms mooi gerichte cumshots op de glazen is wel met meer betaling voorlopig denk ik dat de brillen crush nog wel even aan houdt.
 
Ik ga meestal naar bordelen en daar mag ik dan kiezen. Ik was in Azie en er was een meid (nou ja zeker 45 jaar) die niemand meer kreeg, althans we waren met een groep en niemand wilde haar, ze was niet zo knap (eye of the beholder). Ik ging ervoor. Mijn volgende trip wilde ik alleen haar.
 
Ook al is een dvp moe, kan gebeuren dat ze moe is na een lange dag, maar gewoon haar benen open houden is toch het minste. Als je dan zelf goede conditie hebt, kan je nog een flink tekeer gaan. Volgende keer dan zij weer bovenop.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan