Kiezen van een dvp in een privehuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het meest rottige is een middelmatige date te hebben gehad uit de keuze meisjes die er waren en dan bij het buitengaan zie je een een dame (die je normaal altijd had gekozen) die er niet was toen jij mocht kiezen in de line-up, dat is dan balen als je buiten gaat.

Het meest rottige is een middelmatige date te hebben gehad uit de keuze meisjes die er waren
Lange tijd had mijn geilheid de overhand. Als bij het voorstellen er geen dame tussen zat die mij kon bekoren, dan koos ik toch altijd maar voor eentje. Ik moest en zou een dame hebben die mij zou laten klaarkomen, want ik wilde het echt niet weer zelf doen. Dat liep vaak op een teleurstellende date uit.

Tegenwoordig kan en durf ik gerust op te stappen. "Sorry, vast hele leuke dames, maar er zat deze keer niets van mijn keuze tussen." Soms ga ik dan nog naar een ander huisje, maar meestal betekent dat een dag of een paar dagen later nog eens een keer aankloppen. De knop kan ook weer uit zeg maar.

Nou moet ik wel zeggen dat de kans dat ik bij mijn vaste huisje echt niemand van mijn smaak tref vrijwel uitgesloten is. Dan moet er wel iets bijzonders aan de hand zijn, want ik ken er ondertussen heel wat dames en ik weet ook dat ze in dat huis best goed er op letten dat de dames kwaliteit bieden.

Als bij het voorstellen er geen dame tussen zat die mij kon bekoren, dan koos ik toch altijd maar voor eentje. Ik moest en zou een dame hebben die mij zou laten klaarkomen, want ik wilde het echt niet weer zelf doen. Dat liep vaak op een teleurstellende date uit.
Heel herkenbaar dit. Als ik het niet voor een dame voel, dan wordt het helemaal niks. Geregeld toch geprobeerd, werkt voor mij niet. Soms ook dames met uitstekende recensies hier, maar qua looks voel ik het niet. Toch geprobeerd maar helaas, geen date to remember. Nu ga ik alleen langs als ik getriggerd word en dat is dan op uiterlijk (bij onbekende dame eerste dat je ziet).

Terug
Bovenaan Onderaan