WHEM Kiki, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag het ook inderdaad. Nou ken ik wel meer dames die op meerdere plaatsen ontvangen om zo een grotere klantenkring te kunnen bedienen. Vraag is alleen of Kiki zo een dame is of dat ze van plaats veranderd omdat niemand meer in haar truckjes, loze beloften, etc. trapt?
 
Ik heb haar een poosje geleden in Eindhoven bezocht. Dame is zeker serieus, alleen ik had een wat mindere date. ( Kiki is nog wat voller dan wat ik verwacht had, en ik had niet helemaal de klik. ) Dus als het je type is kun je ze gerust bezoeken. Helemaal geen onvriendelijke dame.
 
Kiki, als ik eraan terugdenk lopen de rillingen over mijn rug.
Het zal zo'n tweeëneenhalf jaar geleden zijn en Kiki had haar afwerkplaats o.a. in een hotel in Gilze, waar ik verder geen mededeling over zal doen. Zij liet van zich horen via Kinky en Sexjobs: "Ik hou heel erg van sex en vind het lekker om jou te verwennen en om zelf lekker verwend te worden. Veel is mogelijk, en veel is bespreekbaar, zolang alles maar veilig is. Ik vind hygiëne heel belangrijk! Heb je ook zo een zin gekregen?"
Het hoertje dat opendoet, blijkt een hond bij zich te hebben. Zij is van het type Roxanne Hazes, maar dan met heel wat pondjes meer. Mooie tieten, in verhouding tot de rest zelfs wonderbaarlijk mooie tieten. Want verder is ze één grote trampoline.
Ze doet alles op het gebied van normale seks, zo adverteert ze. Alleen anaal doet ze niet. Dat doet ze inderdaad niet. Zoenen doet ze trouwens ook niet, mocht je daar behoefte aan hebben, want ze stinkt uit haar bek: achtergebleven nicotinedampen vermengd met, tja, ik houd het toch op kots.
Pijpen zonder condoom doet ze trouwens evenmin. Ze houdt ook steeds een soort van kimono aan, waar links en rechts wat vet uit kwabt. Een enkele keer mag je een tiet uit de kimono vissen, waarna zij jou toespreekt als een kwajongen. Overigens zijn die tieten van elk gevoel gespeend.
Ze wil de ontmoeting eigenlijk zo snel mogelijk achter de rug hebben. Haar business-model is: jou met spoed in een condoom sjorren, een klodder gel aan haar kut smeren (op glijmiddel van natuurlijke oorsprong hoef je niet te rekenen) en jou met spoed de deur uit werken. Je mag wel een standje kiezen. Ik koos 69; dat kende ze niet. Ze bood mij haar reet aan (althans haar kut maar dan achterlangs), maar daar had ik geen zin in. Dus werd het missionaris, waarbij ik wel oppaste dat ik niet in haar ademtocht belandde.
Er zit geen enkel gevoel in dit overvolslanke lijf. Mocht je overwegen Kiki te bezoeken, denk dan ook aan dit alternatief: stop je lul in een bak grint en geef hem van jetje.
Als door een wonder, kom ik klaar en ik zeg: "Ik ga me effe wassen." - "Nee, nee, nee", roept ze. Ik loop gewoon door, met mijn nadruppende pik langs die hond, ga de badkamer in, waar een ander meisje met kleren aan in bad ligt. Wij doen allebei alsof dit de gewoonste zaak van de wereld is ... We groeten elkaar vriendelijk. "Dag, meisje in het bad", zeg ik. "Dag meneer", antwoordt zij.

Dat was dan Kiki. Meerdere negatieve recensies volgden. Zoals te voorspellen was, dook ze onder. Soms in Eindhoven, soms in Amsterdam, onlangs nog een keer in Gilze. Als ze dit leest, duikt ze weer even weg en over een paar weken is ze terug in een andere plaats, onder een andere naam.
 





RIP hannah … welkom lynn :)

Zelfde dame
 
Terug
Bovenaan Onderaan