Recensie Kiki/Kalina, Alkmaar, Achterdam 2p g1 t7 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
T4 bestaat niet voor zover ik kan zien, Ze zat gister op 2pg1 T8. Weer een geslaagd bezoekje.
Je hebt gelijk. Volgens het kaartje van de Achterdam was het t6 al meen ik nummer 4 op de deur te hebben zien staan en dan klopt de nummering op het kaartje niet. Zal het wel verkeerd gezien hebben.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
125
Vanmiddag bij Kiki geweest die trouwens op T8 zit/ligt. Gevraagd of ze een trio met haar overbuurvrouw zag zitten en gelukkig vond ze dat een leuk idee. Dus het jonge meisje van T6 uitgenodigd en een heerlijk half uur gehad. Echt een aanradertje.......om de beurt namen ze de zorg van mijn pik over. Na beide dames in 3 posities geneukt te hebben was het niet meer uit te stellen. Uiteindelijk in Kiki gefinished.

Gelukkig hanteren ze dezelfde werktijden dus een herhaling zit er zeker in.
 
Oké zal eens een balletje opgooien bij der.!
En als het waar is zal ze het niet met iedereen doen (denk ik) ,zoenen is ook nieuw voor mij!
We zullen zien als ik er ben..
 
Ik hou me wel even rustig ;er zullen nu een hoop mannen komen en vragen naar pzc.
Doen er al genoeg daarzo we zullen zien. Echt een toppertje is het vindt ik.
 
Bij mij is het niet mogelijk ze doet het echt niet! Bij mij al meerdere keren duidelijk gemaakt,,terwijl ik er niet om vroeg,,
Heb geen zin in een boze Kiki dus vraag het ook niet!
 
@Scooby-Doo bij mij eerste keer ook echt niet alleen standaard zij ze. En ben gewoon zeer verzorgd en schoon daar ligt het niet aan.zal nog wel is aan der vragen.want wat me opvalt hoor ik alleen jeffrey erover en meer wanderlaars ook niet.
 
@Jeffrey0111 je bent een fantast man. Ik hoor net van 3 andere wandelaars ook dat ze alleen standaard doet. Dus jij bent zeker de enige patalogische leugenaar.
Hahahaha wat jij wilt joh. Dan schrijf ik toch geen recensies meer, dan is dit platform straks ook weer offline. Maar als je moeilijke woordjes gaat gebruiken, schrijf ze dan wel correct 👌hahahahaha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan