Recensie Kiki/Kalina, Alkmaar, Achterdam 2p g1 t7 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga eens kijken wie dat is.. wordt vervolgd
Ik zeg er niks moeilijks over hoor ,dan ben je 1 van de gelukkigste hierzo 👌😉 (ben dan wel een beetje jaloers) D-Day kleintje gaat dus ook mee met pzc of doet die het niet
Dat kleintje erbij maakt het juist leuk. Ze kijkt af en toe ongeïnteresseerd met dat gave gezichtje. Dankzij dat kleintje komt Kiki ook een beetje los.
 
Niemand krijgt pijpen zonder condoom bij Kiki... alleen Jeffrey dus. Dat is boffen dan voor hem... Alle andere dames die zonder pijpen doen dat of bij heel veel wandelaars, of altijd nog bij genoeg om het los te krijgen dat ze dat ook bij anderen doen, en niet maar bij een iemand.

Ik zal eens vragen bij haar collega's, vaak weten die het ook wel van andere dames. Ik weet wel dat veel dames die alleen met pijpen het niet tof vinden dat anderen zonder pijpen.
 
Die jeffrey is een fantast. Ik hoorde via prive bericht dat hij ook over andere dames recencies schrijft wat ook niet klopt of te mooi om waar te zijn. ik denk dat ie gewoon wandelaars lekker wilt maken en zelf alleen loopt te rukken.
 
Ik zag tot mijn verbazing dat Kiki ook weer terug is op de Dam in de passage zit ze nu nummer heb ik niet onthouden. Er ging net iemand naar binnen heb ook niet gewacht heb mijn kruit al verschoten!
Ga snel weer langs bij der!!
 
200 euro per uur achter de ramen. nou ik sla haar dan lekker over moet niet gekker worden. En dan doet ze nog geen eens extras. Dan maak voor standaard alleen bij der voor 50 euro
 
Zag Kiki en Steffie gisteren rond 23.50 over de Dam lopen, na werktijd. Vind Steffie wel het mooiste van de twee.

200 per uur vind ik eigenlijk al veel, en dan nog ook nog weinig of geen extra's. Vind dat van zo'n dame zelf ook niet handig. Er zijn genoeg dames die een uurtje voor 150 afrekenen, zonder tijdsdruk, en met enige / een aantal extra's. 150 is voor een dame een hele goede klant. Hoor ook wel van sommige dames dat ze maar 1 of 2 keer per week een klant hebben die zo lang blijft.
 
Heb de laatste weken wat rustiger aan gedaan, maar 1 keer per week. Maar normaal ga ik 2 keer. Kost me zeker wel 700 tot 800 per maand. Betaal meestal 100 of meer. Het is een zeer dure hobby ja, en erg verslavend...
 
Jeffrey - die bij Kiki pzc kreeg... - heeft zijn account verwijderd zie ik. Alleen maar goed, aan liegen hebben we hier niets. Ik hoor van niemand dat Kiki zonder zou pijpen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.381
Leden
32.530
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan