WHEM Kiki, Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is wel duidelijk dat de dame heel negatief is ingesteld en dat er een redelijke portie kwaadheid schuilt in haar. De bekende haat-liefde verhouding van de dvp met haar métier (situatie).
 
Kiki is een fantastische vrouw waaw
Heeft een mooi slank lichaam en mooie borstjes. eerst kennis gemaakt met bijhorend wasje.kleine rijwoning heel net en discreet gelegen.dan samen naar boven steile trap.ze neemt initiatief en pijpt heel lekker lang en diep.echte gfe.geneukt in verschillende standjes waarbiij ze meerdere keren klaarkwam.Behandel ze met respect en je krijgt meer dan waar voor je geld.een toppertje ik ga zeker terug
 
Ben ik ook heel benieuwd naar... ondertussen is er de metamorfose van Kiki naar Kurby, hopelijk zonder operatie down there 😂🤪
Ja...gebeld...en beantwoord....maar het uur dat ik wou afspreken was bezet.... Mysterieus, maar toch vriendelijk en beleefd 👍
 
Laatst bewerkt:
De logica ontbreekt in deze thread, en dat komt omdat er veel berichten verwijderd zijn. Dit omdat de desbetreffende dame al VEEL valse accounts had opgericht om de situatie te verbloemen.
Beloofd dat veel goeds? Ik denk van niet...
 
Grappig, ik denk dat de dame een vaste schare leuke klanten heeft, en gewoon heel kritisch is naar nieuwe...
Velen zijn niet echt respectvolle prostituanten....naar mijn ervaring gaan velen al de mist in tijdens de communicatie.....
Maar iets zegt mij, dat dit een pittige dame is, die hoogstwaarschijnlijk zeker de moeite is.
Dvp's zijn gewone mensen, en die willen net als wij toch ook een leuke tijd beleven ?
Beetje een uitdaging om een date te krijgen, en ik ga de uitdaging heel graag aan 🙂
 
🤨 Heb jij haar communicatie al gezien in vroegere advertenties die je op de eerste pagina kan lezen?

De uitdaging die je zoekt is hier ZEKER aanwezig. Of de date dan nog goed zal zijn is weer helemaal iets anders. Als beginneling ben je bij deze dame aan het verkeerde adres, maar neem gerust de proef op de som.
(topic is 2 jaar geleden aangemaakt...)
 
...laat het los....nu half jaar in de paydate wereld, heel veel bijgeleerd...
Net als in de 'gewone' man/vrouw interactie, hoort ook hier afwijzing er eenmaal bij, deal with it....

We daten niet met een machine, ik wil bvb geen ja-knikkertje of iemand die mij gewoon 'afwerkt', maar wel een date met stomende seks, ik wil een glimlach bij de dame zien, en dat ze net als ik uitkijkt naar een vervolg...zalig en vooral heel menselijk toch ?
 
Afwijzing?? Ik heb nooit proberen af te spreken, ik beperk me tot bijdrages hier in het topic.
Daar en tegen Kiki heeft me al verschillende keren aangevallen via pm, waarbij ik dit dan gewoon rapporteer en zij het mag horen van de moderators dat wat zij allemaal neerpent in die pm's allesbehalve normaal is.

Zij denkt dat ik alleen haar viseer maar hier op het forum blijf ik steeds waarschuwingen geven aan andere leden over verschillende dames:
- Sarah van Zelzate
- Hot lady van Kortrijk
- Sofie van Oudenaarde
- Pascalle van Kortrijk
- Nena van Deinze
- ...

Valkuilen vermijden - Dames die door anderen ook ervaren zijn als helemaal NIET goed bezig.
 
Het is nochthans heel simpel : contacteer haar tijdens de uren die ze aangeeft voor een date tussen de uren die ze aangeeft, wees beleefd en je zal beleefd antwoord krijgen.
Klopt niet, ik deed alles wat je hierboven schrijft en ze smeet de telefoon neer.
Misschien had ze een slechte dag maar als ik alles hier lees heeft ze veel slechte dagen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan