Kiki's Fanbang

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dee Lick

Stamgast
418
07/04/24
984
Een paar dagen geleden, toen Kiki in haar eigen hoekje op GR haar Fanbang aankondigde, en zei dat we Sexjobs in de gaten moesten houden, opperde ik om ook hier een berichtje te plaatsen. Ze reageerde dat, onder het mom van wij van wc-eens adviseren wc-eend, ze dat niet zelf wilde doen maar het leuker zou zijn als één van haar bezoekers dat zou doen.

Nu zal ik niet één van de bezoekers zijn aangezien ik ouder ben dan de door haar gewenste max 55 jaar, maar ik vind haar bijdrages, o.a. in Dames aan het woord, leuk om te lezen en ik ben benieuwd naar de belevenissen tijdens en recensies over haar Fanbang, dus vandaar.

Oh en laten we vooral geen discussie gaan voeren over haar persoonlijke voorkeur van 55 jaar max. Ik respecteer dat ook volledig.

Voor diegenen die a.s. vrijdag alvast in hun agenda hebben staan veel plezier.

Voor als nog geen 8 deelnemers, afwachten of deze keer door kan gaan.🙏
Anders ga ik er helaas geen vrije middag voor opgeven.

Ik ben doorgaans best lief hoor, maar dat wist jij al.
Kiki, nood breekt wet zegt men wel!
Verhoog de grens richting aow leeftijd, dan kijk ik bij de kaartclub of er liefhebbers zijn! Je krijgt zeker geen spijt en met een paar simpele theelichtjes camoufleren we makkelijk het "grijs"!

Kiki, nood breekt wet zegt men wel!
Verhoog de grens richting aow leeftijd, dan kijk ik bij de kaartclub of er liefhebbers zijn! Je krijgt zeker geen spijt en met een paar simpele theelichtjes camoufleren we makkelijk het "grijs"!
Zal ik hier maar gewoon niet op reageren.
Ik doe het voor leuk... dat houden we ook zo.
Dus geen nood als deze discussie opnieuw begint misschien beter nu direct afblazen helemaal geen zin in.

Laatst bewerkt:
Zal ik hier maar gewoon niet op reageren.
Ik doe het voor leuk... dat houden we ook zo.
Dus geen nood als deze discussie opnieuw begint misschien beter nu direct afblazen helemaal geen zin in.
Kiki, jij blijft mij gewoon triggeren!
"Ik doe het voor leuk……".
Jij doet niks voor leuk, zij het met je eigen partner!
Al jouw teksten, reclames, sites, maken duidelijk dat geld (euroos) verdienen hier toch de hoofdzaak is!
Is ook helemaal niks mis mee, maar dan vind ik de discussie afblazen wel erg kort door de bocht.
Natuurlijk heb je daar geen zin in, liever enthousiaste, gewillige volgers in plaats van kritische lulbroeken die hun ei niet kwijt kunnen.
Vreemd, ik heb aan iedereen en alles de babbel, maar jij blijft me desondanks positief triggeren!

Terug
Bovenaan Onderaan