Recensie Kim en Tineke, rendez-vous, Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ericje66

Wandelaar
54
08/10/21
23
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
355 + 100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk was het zo ver; het lang verwachte trio met Kim en Tineke. Op tijd gereserveerd want anders zijn de dames weer bezet natuurlijk.
Tandjes gepoetst, vers gedoucht en rap naar Made gereden. Ze hanteren hier trouwens een trio vriendelijk tarief, wat helaas niet ieder huis doet.
Het nadeel van hoge verwachtingen is dat je bijna alleen maar teleurgesteld kunt worden. Kim kende ik al en de recensies over Tineke zijn goed, dus wat kan er misgaan?
Helemaal niks dus. Verwachtingen zijn ruim overtroffen!
We hadden 1 1/2 uur om samen te genieten waarbij ik koos voor de variant waar de dames ook samen genieten. Dat heb ik geweten!
Heerlijk hoe ze samen bezig gaan waarbij ik zeker niet vergeten werd. De dames vullen elkaar ook goed aan, 2 verschillende types, andere bouw, maar dat maakt het extra leuk. Super als je met de ene zoent, terwijl de ander met je jonge heer speelt. Tussendoor samen in bad. Zo jammer dat je als man niet het ene na het andere orgasme kunt hebben, maar al met al was ik best tevreden over m'n eigen prestaties en volgens mij waren de dames dat ook.
Details blijven verder tussen ons. Naast mooi en sexy zijn het ook gewoon hele leuke dames waar je lekker mee kunt kletsen en die je zo mee naar huis zou nemen.
Top!
 
Eindelijk was het zo ver; het lang verwachte trio met Kim en Tineke. Op tijd gereserveerd want anders zijn de dames weer bezet natuurlijk.
Tandjes gepoetst, vers gedoucht en rap naar Made gereden. Ze hanteren hier trouwens een trio vriendelijk tarief, wat helaas niet ieder huis doet.
Het nadeel van hoge verwachtingen is dat je bijna alleen maar teleurgesteld kunt worden. Kim kende ik al en de recensies over Tineke zijn goed, dus wat kan er misgaan?
Helemaal niks dus. Verwachtingen zijn ruim overtroffen!
We hadden 1 1/2 uur om samen te genieten waarbij ik koos voor de variant waar de dames ook samen genieten. Dat heb ik geweten!
Heerlijk hoe ze samen bezig gaan waarbij ik zeker niet vergeten werd. De dames vullen elkaar ook goed aan, 2 verschillende types, andere bouw, maar dat maakt het extra leuk. Super als je met de ene zoent, terwijl de ander met je jonge heer speelt. Tussendoor samen in bad. Zo jammer dat je als man niet het ene na het andere orgasme kunt hebben, maar al met al was ik best tevreden over m'n eigen prestaties en volgens mij waren de dames dat ook.
Details blijven verder tussen ons. Naast mooi en sexy zijn het ook gewoon hele leuke dames waar je lekker mee kunt kletsen en die je zo mee naar huis zou nemen.
Top!
trio vriendlijk tarief ??? 455 voor 1,5 uur ?? Vind het heel erg duur !
 
Bij DS in Den Haag is het nog duurder. 😉😝 Zie recensie van Krolse Kater over trio met Wendy en Marina. €480,- voor 1,5 uur plus €100,- voor extra diensten (PZC). In totaal dus €580,- voor trio van 1,5 uur tegenover €445,- bij RVP.
Bij DS wel gebruik van een VIP kamer.
 
Ik weet dat een uur 150 is met 1 dame. Anderhalf uur is dan 225 of zo? Helft voor de dame zelf zeg 110 euro. Extra dame 225 + 110 euro, kom je al aardig richting de 355. Dan is dat voor anderhalf uur met twee dames best netjes van RVP in plaats van andere huizen die dan denken ook maar even 2x de kamerprijs te kunnen incasseren.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.rendez-vousprive.nl/dames/kim
Totale kosten (in euro)
225
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De recensie van de TS zou zo maar mijn recensie kunnen zijn geweest ;)

Voor mij was het ook mijn allereerste trio, verschil zat hem in de tijdsduur en het standaard-trio dus geen biseksueel spel tussen Tineke en Kim.
Dat de dames het laken bij RVP vaker delen wordt vrij snel duidelijk; ze hebben er duidelijk lol in en geven je voldoende aanmoediging zodat ze alle twee aan hun trekken (mmm, likken is eigenlijk een beter woord) komen.
Wat mij bijblijft is hoe heerlijk het was dat Kim mij pijpte/bereed terwijl Tineke boven me zat en ik haar oraal mocht verwennen. En ook de trio-kus was niet te versmaden ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan