Vrijdagavond, 19u10, berichtje van Kim dat ze het nog zien zitten om een trio date, he he, valt dat even mee voor mij, juist voor het weekend nog eens van bil gaan. Had de foto van Kim nog even gechecked op "
afspraakjes.com". Lekkere body ongetwijfeld.die Kim. Kan in realiteit alleen maar beter zijn dan op foto.
19u20 , t is beslist ik ga, naar ginder, richting Geel, niet bij de deur, maar mijn EV was vol opgeladen dus mijn jonge heer (dixit :mijne lul) moet maar volgen. Adres ingetypt in Waze, toch een kleine 100km, 1u15min bollen, tijd om mijn hersenen geil te laten worden. Of ben ik dat altijd al niet? Geil? Ik denk om de 7 seconden aan sex, constant en continu. Zoals veel mannen met een hoog libido!!
Haar schrijfstijl deed al het beste vermoeden, dus de sex kon enkel hetzelfde zijn.
Het was uiteraard al donker toen ik toekwam, had geen tijd gehad om te douchen op voorhand en geld te gaan halen, want een woord is een woord voor mij. Op enkele kilometer voor t adres gauw een bankkantoor binnengestapt voor de centjes te halen, ik vind het zo spijtig dat sex moet betaald worden, eigenlijk is dat een vrouw oneer aandoen, een vrouw da's voor mij het ultieme sexleven, een vrouwenlichaam is het ultimum van erotiek, van vruchtbaarheid, van verlangen en van penetratieprestaties. Een vrouw is in dat opzicht een prooi, een doel voor elke man, toch?
Ok, nog enkele meter, poort ging open, langs linkse kant naar de deur toe, aangebeld, deur ging open een jonge gast (in mijn ogen) deed de deur open, "goede avond en kom binnen , jij bent Jason vermoed ik?", de eerste ontspannende woorden.
Ik volgde Jason, recht de slaapkamer in. "Kim is nog in de badkamer", en "Ze komt direct". "t Komt goed sebiet, een gespannen rust", ging door mijn lijf.
Nog geen 30seconden later, verschijnt eindelijk Kim, gehuld in een zwartzijden kleedje, 10 centimeter boven de knie, lang krullend donker haar, ondeugend brilletje op, en al lachend haar witte tanden bloot. Even snel een welkomstzoen, k zei nog jij bent Kim vermoed ik? Wie anders? was haar reactie. Kim een jonge dertiger. Samen de speelkamer met ons drieën, de Jason had zich al uitgekleed, klaar om ook even de douche in te duiden. Kon ondertussen mijn spullen op het nachtkastje leggen, gsm, sigaretten, autosleutels en portefeuille. Nu ik de douche nog in.
Ondertussen wachtte Kim op de rand van het bed, Jason een gespierde fitness/body, stevige schouders en bicepsen die viriliteit uitstraalden. Ik daarentegen.... wat kilotjes te veel, maar geil altijd en zeker met Kim in de nabijheid.
Ok, mij naast Kim gezet, en haar zachtjes over haar getatoueerde benen gestreeld, haar Italiaans/duitse huid voelend. Het werkje kon beginnen, ik zag in de iets te donkere kamer dat ze stilaan haar zijden kleedje losmaakte, al lachend, al los uitdagend in mijn ogen kijkend met haar witte tanden, dit kon niet meer kapot! Jason die tegen de achterkant van het bed leunde gaf nog een voorzetje bij en liet Kim zachtjes achterover vallen haar kussend int beegin, zij hem pijpend na een minuutje, ik even nog genietend van dit zicht. Stond daar met een stijven en Kim bekommerde zich ook op mijn virulente paal, pijpend zonder condoom, Nadat alle verdere kledingsstukken uit waren, na dat kleedje, een body waar ik een eerste keer de grote van haar kleine borstjes kon zien, even de knopje van die body aan haar kutje voorzichtig losgetrokken, nog een klein niemandalletje bleef tussen mijn zicht en haar schaamlipjes over, ook dat ging snel uit. Het duurde geen 30seconden om haar te beffen, vinger er in gestoken al likkend aan haar smakelijk pruimpje, mijn duim haar clitoris stimuleren, lichtjes vochtig dat kutje. Heerlijk.
Alvorens haar te neuken was ze terug aan mijn paal en ballen beginnen likken, terwijl Jason zijn paal langs achteren doggystyle erin duwde, heerlijk om zien. Kom ik wil je neuken zei ik nog, ze draaide zich om, kom op mij Kim, het is zo heerlijk om te zien dat Kim mijn lul met haar hand voorzichtig in haar heiligdom duwde, op en neer, ging het haar tieten vastpakkend, steviger ging KIm te keer, beschaafd kreunend. Met de condoom om dus alles was veilig!! na zo een 3 tal minuten te zijn doorgegaan was het nu aan mij om ook doggystyle haar verder te laten genieten van mijn lul, Jason zijn was even aan het uitrusten van zijn geleverde prestaties, de lucky basterd met zo 'n knappe Siciliaanse furie. Tijdens de doggy kon ik haar nog beter zien, haar hoofdje op de lakens, kontje naar boven, haar smalle rugje gaf mijn nog een beter zicht. Gezien dat Kim al behoorlijk nat was ging mijn gereedschap heel vlot naar binnen, ook weer stevig doorgepaald, met mijn handen haar heupen bij elke stoot naar voor en naar achter trekkend. Och ben in haar kutje lekker klaargekomen, mijn zaad afgeleverd in haar kutje. Man man, wat was dat heerlijk!!
Daarna alles even opgekuist, even weer snel de douche in, ook Kim deed hetzelfde. Terug de kleertjes aan, nog iets gedronken met een sigaretje de tuin ingedoken, hun zwembad even gezien. Dacht wat zou het leuk zijn om hier een sexfeestje te houden met een 4 tal koppeltjes, spijtig want de buren zouden volop kunnen zien wat er gebeurde.
Tijdens het naar huis rijden, dacht ik nog even : Dat is voor herhaling vatbaar, mag ook zonder condoom, en mijn wens is om een DAP te doen met Kim als sletje, zal voor een volgende keer zijn, ben goed thuis geraakt nog even TV opgezet en moe in slaap gevallen, heerlijk dromend van mijn sexavond. Bedankt KIm, wanneer nog eens? Vanavond? Groetjes nog aan je ventje, de Jas