Recensie Kim & Natasja, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jumpstreet

Meubelstuk
2.371
29/12/21
1.587
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nat-en-geil-duo-zoekt-jou-_7563159
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst een trio gehad afgelopen donderdag.
Ik zag deze advertentie voorbij komen en dacht stuur eens een bericht en kon vrij vlot bij de dames terecht!
2 prachtige verschijningen, hadden iets meer tatoeages dan op de foto's, is niet helemaal mijn ding maar dat is een kwestie van smaak.
Maar qua daden, echt een dikke aanrader!!
Mooie ontvangst ruimte, en de dames zijn zeker in voor een babbeltje.
Eerst daar beneden even opgefrist, waarna ik op het bed kon plaats nemen en de dames eerst elkaar intens begonnen te zoenen.
Waarna ze vrij snel over gingen om mijn jonge heer hard te maken en beide eraan te sabbelen, och wat kunnen zij beide lekker zuigen en weten er goed mee om te gaan!
Erna ging het rubbertje eromheen waarna ik Natasja eerst lekker doggy heb genomen terwijl zij Kim likte.
Daarna wisselde de dames elkaar om, maar oef wat was dat lekker.
Na lekker te hebben gestoeid met de dames heerlijk klaargekomen.
Een hoge herhalingsfactor voor mij, en zeker een aanrader voor andere.
De dames hebben naast oog voor elkaar ook echt oog voor jou, en doen niet zoveel gedwongen. Je merkt dat zij er ook van genieten.
 
Alleen in het verkeerde topic, hier staat die wel goed toch met review erbij :)
Perfect!! Ja sommige wandelaars menen met een korte tekst een 'Review' te maken, alle vragen die er daarna gepost worden geven nog maar eens aan de niet alle 'velden' afgedekt zijn ...... soms wordt door de poster zelfs nog geantwoord. Ik denk wel eens schrijf een review scheelt je tijd ... ;-)

Ben trouwens gestopt met wandelaars vragen een review te schrijven, het enige wat terugkrijgt is een grote bek (niet allemaal trouwens) !!!!

Denk wel dat je voor een trio meer waar voor je geld krijgt bij Esther & Friends, mooie jonge meiden die niet met al hun ledematen in de inktpot hebben gehangen (is ook mijn persoonlijke voorkeur) :p
 
Perfect!! Ja sommige wandelaars menen met een korte tekst een 'Review' te maken, alle vragen die er daarna gepost worden geven nog maar eens aan de niet alle 'velden' afgedekt zijn ...... soms wordt door de poster zelfs nog geantwoord. Ik denk wel eens schrijf een review scheelt je tijd ... ;-)

Ben trouwens gestopt met wandelaars vragen een review te schrijven, het enige wat terugkrijgt is een grote bek (niet allemaal trouwens) !!!!

Denk wel dat je voor een trio meer waar voor je geld krijgt bij Esther & Friends, mooie jonge meiden die niet met al hun ledematen in de inktpot hebben gehangen (is ook mijn persoonlijke voorkeur) :p
Esther? Link? :)
 
Inderdaad alweer online.
Vluggertje 15 min: 100
Half uur: 200
Uur: 300
PZC = 50 extra

Wel zeer aan de prijs zeg, pfoeh.
250 pu incl pzc is wel zo'n beetje de standaard voor een goed trio. Dus de vraag is of dit het extra geld waard is... Wellicht omdat ze ook echt van elkaar genieten en niet alleen maar elkaar zoenen voor de show?
 
Inderdaad alweer online.
Vluggertje 15 min: 100
Half uur: 200
Uur: 300
PZC = 50 extra

Wel zeer aan de prijs zeg, pfoeh.
250 pu incl pzc is wel zo'n beetje de standaard voor een goed trio. Dus de vraag is of dit het extra geld waard is... Wellicht omdat ze ook echt van elkaar genieten en niet alleen maar elkaar zoenen voor de show?
Ze genieten echt van elkaar en jou. Ik vond het zeker de prijs waard :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.990
Nieuwste lid
testingagain
Terug
Bovenaan Onderaan