Recensie Kimberly, Dynamite Privé, Nieuwegein 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sixty9er

Vaste klant
143
13/08/21
338
63
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/kimberly-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
40,00
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Heb sinds meerdere jaren gelukkig vele (zeer) positieve ervaringen gehad bij Dynamite maar soms heb je helaas pech, nu toevallig voor de 2e keer achter elkaar.
Net als Naomi leek Kimberly voordat we de kamer betraden heel geschikt en meegaand maar toen de kamerdeur dicht ging ging 'ie niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk dicht.

Ik was in opperbeste stemming en had Kimberly onderweg al verteld dat ik als de eerste 20 minuten zouden bevallen ik best in zou zijn voor verlenging (haar agenda was leeg de komende uren had de gastvrouw mij al verteld) maar helaas, dat deed bij haar geen lampje branden a la "okay, als ik er een succes van maak scoor ik wellicht wel een leuke schone nieuwe vaste klant" of zoiets dergelijks.
Ze (tong)zoende niet zei ze, ze zou dat laten weghalen op Kinky (niet gebeurd tot zover...) en het werd snel duidelijk dat ze alle handelingen met een troosteloze plichtmatigheid om niet te zeggen tegenzin deed en vanuit een soort cynische negatieve houding wat dingen die ik zei schamper/honend weglachte. Het was een dooie boel, zo leek ze bijvoorbeeld wel een zandzak tijdens het neuken... Wel vond ik het lekker om haar eventjes in 69 te mogen beffen.
Een dame van plezier? Nou, het leek er in de verste verte niet op, ze had niet eens de merkbare wil om ondanks dat het misschien niet haar dag/stemming/klik was een beetje haar best te doen om er toch iets acceptabels/aardigs van te maken.

Kortom: jammer, kan gebeuren zo'n min of meer mislukt bezoek, haar keuze, niets aan te doen, volgende keer hopelijk beter en geen man overboord, ik blijf toch nog steeds fan van Dynamite!
Maar wees in ieder geval gewaarschuwd voor Kimberly lezers!



NB: Moderator, ik kon aan het bestaande draadje van Kimberly geen recensie toevoegen, gaarne samenvoegen, dank!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisterenmiddag bij Kimberly langs geweest,1 1/2 uur met jaccuzi.
Dit doe ik eidgenlijk elke keer als ik een dame bezoek,en dat bevalt me goed.
Ik vind Kimberly een mooie knappe en lieve dame.
Ze was vrolijk en vriendelijk,Ik heb me prima vermaakt en ga zeker nog een keer langs bij haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan