Recensie Kimberly, Rotterdam 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toen ik in het begin bij Kimberly kwam dacht ik dat er niets meer mogelijk was. Tot dat Kimberly na afloop van een massage zei dat ze wel meer deed. Maar dat hoeft voor mij niet. De laatste paar keer zei ze wel tijdens de massage neuken 50 euro, maar daar ben ik nog nooit op ingegaan.
 
Dat herken ik niet. Ik heb meer dan genoeg met haar geneukt, maar altijd met condoom. Zij nam altijd initiatief voor het condoom, maar heb haar dan ook nooit gevraagd naar zonder. Overigens is de laatste keer dat ik ben geweest al wel weer een half jaar geleden denk ik, dus misschien is er iets veranderd.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3769210-kimberly#photos
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst bij Kimberly geweest. Ik moest in de buurt zijn en zij had direct tijd, dat is wat je noemt een win-win situatie. Ik ben zonder verwachtingen bij haar naar binnen gegaan en kwam in een schone kamer terecht met een bed met schone lakens. Ik moest eerst douchen en daarna deed zij dat ook. Op dat moment was het uurtje al geslaagd, later bleek ze ook gewoon een heel leuk mens te zijn met wil je lol kunt hebben en haar nuchtere humor maakt het helemaal goed.

Over het uurtje, een prima uitdagende massage gehad, lekker en afwisselend van de achterkant. Na het omdraaien de voorkant flink onderhanden genomen met borsten, billen en pussy. Afgemaakt met de hand en helemaal goed voor de prijs.

Daarna weer douchen en alles op het gemak, op een gegeven moment denk ik waar is ze en wat hoor ik. Staat ze zingend zelf onder de douche, al met al 5 kwartier binnen geweest. Kimberly is een topwijf en als ik in de regio zou wonen kwam ik er wekelijks.

En nee heren, dit is geen advertentie, dit is mijn ervaring van vandaag en zoals altijd blijkt krijg je terug wat je geeft.
 
Vorige week ben ik na lange tijd weer eens bij Kimberly geweest. Het was weer ouderwets gezellig. Ze was wss iets moe want iets minder gemotiveerd, de massage was goed, erotisch gedeelte was iets korter, maar dat kwam ook doordat ik snel mijn kruid had verschoten. Ze heeft mij dit keer niet gevraagd om te neuken.
 
Vandaag voor het eerst bij Kimberly geweest. Ik moest in de buurt zijn en zij had direct tijd, dat is wat je noemt een win-win situatie. Ik ben zonder verwachtingen bij haar naar binnen gegaan en kwam in een schone kamer terecht met een bed met schone lakens. Ik moest eerst douchen en daarna deed zij dat ook. Op dat moment was het uurtje al geslaagd, later bleek ze ook gewoon een heel leuk mens te zijn met wil je lol kunt hebben en haar nuchtere humor maakt het helemaal goed.

Over het uurtje, een prima uitdagende massage gehad, lekker en afwisselend van de achterkant. Na het omdraaien de voorkant flink onderhanden genomen met borsten, billen en pussy. Afgemaakt met de hand en helemaal goed voor de prijs.

Daarna weer douchen en alles op het gemak, op een gegeven moment denk ik waar is ze en wat hoor ik. Staat ze zingend zelf onder de douche, al met al 5 kwartier binnen geweest. Kimberly is een topwijf en als ik in de regio zou wonen kwam ik er wekelijks.

En nee heren, dit is geen advertentie, dit is mijn ervaring van vandaag en zoals altijd blijkt krijg je terug wat je geeft.
Geen sex bij haar gedaan. Voor 100 euro heb je een 30 minuten massage en geile sex.
En 130 voor een uur. Lekker kutje heeft ze hoor. Super schoon is ze
 
Om diezelfde reden hoeven ze bij mij toch ook niet zonder condoom te gaan pijpen.. daar kun je ook gewoon een leuke verassing aan over houden.
Ja, er was ook een ander draadje hierover. PZC vind ik toch een ander verhaal, jongens. Volgens mij is dat stukken minder riskant dan NZC. Dat heeft te maken met de virusdodende werking van speeksel van de dame. Daarom is beffen voor ons ook geringer risico, puur vanwege ons eigen speeksel. Vaginaal vocht heeft geen virusdodende werking en kan zelf ook soa bevatten. Dus als het kan geen NZC maar ik hou wel van PZC.Ik voel me daar beter mee, hoor. Dit was dus even dokter Pippi Langkous. Maar: schiet me gerust af als ik het mis heb. :D

Trouwens: PMC vind ik gewoon ruk. Dan mag ze dat van mij net zo goed overslaan. :mad:
 
Ja, er was ook een ander draadje hierover. PZC vind ik toch een ander verhaal, jongens. Volgens mij is dat stukken minder riskant dan NZC. Dat heeft te maken met de virusdodende werking van speeksel van de dame. Daarom is beffen voor ons ook geringer risico, puur vanwege ons eigen speeksel. Vaginaal vocht heeft geen virusdodende werking en kan zelf ook soa bevatten. Dus als het kan geen NZC maar ik hou wel van PZC.Ik voel me daar beter mee, hoor. Dit was dus even dokter Pippi Langkous. Maar: schiet me gerust af als ik het mis heb. :D

Trouwens: PMC vind ik gewoon ruk. Dan mag ze dat van mij net zo goed overslaan. :mad:
Ja met condoom voel je weinig en vraag ook liever zonder.
 
Vooropgesteld, ik ga niemand hier de les lezen en zeggen wat hij/zij moet doen en of laten :p

Maar chlamydia, gonorroe en syfilis zijn wel degelijk door te geven bij pzc, beide kanten op. Risico is kleiner dan bij nzc, maar toch wel degelijk aanwezig. Met name bij masseuses waar de deur wordt plat gelopen is de kans voor mij reëel genoeg om over te slaan.
 
Vooropgesteld, ik ga niemand hier de les lezen en zeggen wat hij/zij moet doen en of laten :p

Maar chlamydia, gonorroe en syfilis zijn wel degelijk door te geven bij pzc, beide kanten op. Risico is kleiner dan bij nzc, maar toch wel degelijk aanwezig. Met name bij masseuses waar de deur wordt plat gelopen is de kans voor mij reëel genoeg om over te slaan.
Dat zijn ernstige dingen ter overweging, Surango. Bedankt, al had ik liever dat je ander nieuws had ;)

1689331841236.png
 
Vorige week ben ik weer bij Kimberly geweest. Het was een prima sessie, zoals ik een keer eerder zei, vroeger vond ik het leuker/beter. Maar dat zou ook aan mij kunnen liggen, dat ik wat minder geil ben dan vroeger. Dit keer was twee keer klaarkomen geen probleem bij haar. Ze dronk wel een blikje bier, maar ik had niet het gevoel dat ze aangeschoten of zoiets was. Vanaf half december gaat ze 6 weken op vakantie, dus voor die tijd zal ik nog wel een keer langs gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan