Recensie Kimberly, Rotterdam 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemiddag,

Deze vrouw is echt een topper. Hier ga ik al vele jaren heen. Begonnen in de tijd van Sasitha met dat ranzige vloertje😂. Destijds was ze blond en dat was wel helemaal te gek. Nu is ze inderdaad wat ouder en heeft ze het één en ander laten verbouwen maar wat kan deze vrouw masseren en meer!! 😂 Ik heb hier al heel wat geld heen gebracht. Ze doet nu alleen nog maar vaste klanten.

Deze vrouw heeft de massage tot een kunst verheven. Ze maakt je helemaal gek en als je haar langer kent zal ze je een heerlijke prostaat massage geven.

Echt een aanrader.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer is een bezoekje gebracht aan Kimberley. Ze had eindelijk tijd voor me.
Was weer gezellig en geil.
Ze heeft lekker prostaat massage bij me gedaan en pussy sliding, waar ze lekker m'n eikel tegen haar pussy drukte mmmm en nog ff geeft.
Daarna haar doggy geneukt mmmm, lekker krap is ze..
 
Wil niet vervelend zijn maar had het er gister over met haar dat ze met de klanten die ze nu heeft verder wil gaan omdat ze anders te druk word.
Ze ontvangt zegt ze , ongeveer 3 klantjes op een dag en soms ook wel dag vrij wil.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zo, de tweede recensie vandaag.

Ik had op hookers al twee recensies over Kimberly geplaatst, maar hier nog niet zag ik, dus dan mag dat nog wel denk ik.
Ik kom er af en toe, niet heel veel vaak, maar ondertussen ga ik bijna de 10 halen denk ik.
Kimberly is een gezellige, soms ietwat aparte tante, die je goed weet op te geilen. Het ligt er soms wel aan in welke stemming ze is.

Bij binnenkomst is het altijd even kort opgeilen door tegen elkaar aan te schuren. Dan is het verplicht douchen voor beide. Helaas kan dat niet samen, daar is de douche simpelweg te klein voor.
Dan ga ik op het bed liggen op mijn buik en nadat zij gedoucht heeft kan het spel beginnen.
Ze begint altijd met de benen en gaat langzaam ook naar billen en rug. Er gaan dan lekker vingertjes tussen de billen door, ze bouwt het rustig op en ik doe mijn kont langzaam omhoog zodat ze er beter bij kan. Dan gaat er een vinger langs mijn kontgat die ze er voorzichtig in probeert te duwen en met haar andere hand masseert ze heerlijk onderlangs mijn penis. Ze gebruikt soms ook zo wel eens een vibrator bij mij anaal en als ik haar d'r gang laat gaan kom ik dan al klaar. Dat is één keer gebeurt, maar liever stel ik het nog uit. Ik vind het wel heerlijk, maar op mijn buik klaarkomen op het matras….het oog wil ook wat. Meestal volgt er dan een lange minder erotische massage van de rug en vooral benen, totdat je mag omdraaien. Dan ga het standje erotiek weer omhoog en werkt ze rustig toe naar een handmatig hoogtepunt. Soms neuken we of bef ik haar tussendoor. Ik zou haar één keer klaar hebben gebeft, toen was ze wel goed geil erna. Ze heeft me in het verleden ook zonder gepijpt, maar dat is wel even geleden.
Meestal laat ik haar het bepalen, maar ik merk wel dat ik zelf duidelijk moet maken wat ik wil, omdat het dan soms niet altijd loopt zoals ik wil. Zo wilde ik ook een keer meer dan seksen, maar kwam het niet verder dan een massage met handmatig hoogtepunt. Ik gaf dit niet bij haar aan, dus ligt ook aan mijzelf. Ze rekende toen wel een lagere prijs, dus dat was heel netjes.
Ik mag ook wel andere dingen bij haar, ik denk omdat ik al langer bij haar kom, maar dat hou ik voor mijzelf.

Zoenen heb ik nog nooit gedaan met haar. Ik krijg tegenwoordig wel een kusje bij weggaan, maar ze wil niet dat ik lippenstift op me krijg😉.
De reden dat ze denk ik ook graag heeft dat ik kom is dat ik altijd wel 1,5 uur ga. Daarnaast app ik meestal de dag ervoor en kan ik in de ochtend of vroeg in de middag.
 
als het dezelfde is waar ik een keer bij ben geweest (vlakbij westergasfabriek amsterdam) is het een post-op ladyboy. wist ik niet van tevoren, maar voelde het pas bij het wederzijds spelen…..voelde niet natuurlijk aan…niet helemaal m'n ding….
Was die postop trans wellicht een Thaise die zich Asian Diamond noemt?

Ik ben al heel lang naar haar op zoek. Zij kan namelijk een waanzinnige pikmassage geven. Helaas heb ik haar sinds de Coronacrisis geen contact meer met haar gehad. :cry:
 
Ik ben er deze week dinsdag morgen geweest om 12.00 uur voor een uurtje zoals jullie zeggen er is aan gesleuteld zeker aan de borsten , haar massage is echt wel goed , neuken heeft ze bij mij niet toegelaten , ze heeft mij trouwens verteld dat ze binnenkort even op vakantie gaat naar Gent , met haar lady boy nu denken jullie die kerel heeft daar niet geweest , ik ben er echt wel geweest (kleine tip douche is in de gang links als je binnenkomt)
Ik wens tot even te melden er zijn personen die denken dat ik telkens fake nieuws verspreid vandaar mijn bijlage
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3769210-kimberly#overview
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recentelijk bij Kimberly langs geweest. Een prachtige dame vind ik haar. Kan gezellig kletsen, recht voor de raap en een beetje plagerig zijn. Massage gedeelte was ok. Geile pussy sliding waarbij ze even de tip van m'n pik in haar poesje stopte . B2b mocht van mij nog wat langer door met wat meer variatie. Ik kom zeker nog weer eens terug omdat ze zo'n lekkertje is maar dan met intiem er bij
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt de link wel? Leeftijd wordt in recensies op 40-50 gezet en in de advertentie op 35. Ok, er wordt wel wat gesmokkeld met leeftijden maar ook de tarieven zijn anders dan die op de eerste en tweede pagina.... ook zou ze niet meer adverteren en doet dit blijkbaar wel? Ook werkt de link in de eerste reviews niet meer. Is dit misschien een copycat die wilt profiteren van een goede naam?
 
Laatst bewerkt:
Klopt de link wel? Leeftijd wordt in recensies op 40-50 gezet en in de advertentie op 35. Ok, er wordt wel wat gesmokkeld met leeftijden maar ook de tarieven zijn anders dan die op de eerste en tweede pagina.... ook zou ze niet meer adverteren en doet dit blijkbaar wel? Ook werkt de link in de eerste reviews niet meer. Is dit misschien een copycat die wilt profiteren van een goede naam?
Link klopt. Ze is boven de 40. Adverteerd sinds kort weer met nieuwe Foto's Geen Copycat
 
Een week of 4 geleden had ik 's middags geappt en kreeg ik in de avond pas een berichtje terug dat ze pas net wakker was, dat was toen te laat voor mij. Twee weken geleden heb ik nogmaals geappt ditmaal aan het eind van de ochtend, toen zei ze dat ze een vriendin van haar voor mij had, omdat ze die dag erg druk was van 12:00 tot 18:00 non stop afspraken had, en dat vond ze genoeg. Dat ben ik met haar eens en als ik ga heb ik liever een goede massage, dus gekozen voor haar vriendin (Ning) die mij al een keer vaker had gemasseerd. Ning is ouder dan Kimberly heeft een buikje en een aanzienlijke kleinere voorgevel, maar haar massage is dan weer zeer goed te noemen, erotische gedeelte is ietsjes minder. Dus voor mij is het lastig om een afspraak met Kimberly te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan