Recensie Kimberly, Rotterdam 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren contact met Kimberly gehad, ze vertrekt vandaag voor een periode van drie maanden naar Thailand.
In april hoopt ze weer terug te zijn.
Weet iemand een vergelijkbare dame in het Rotterdamse?
 
Sharon is de moeite waard!
Ten minste was zij dat enkele jaren geleden, ik kom inmiddels al lang niet meer bij haar.
Zij is dan misschien niet moeders mooiste, maar haar dienstverlening was altijd prima. Wel mooie tietjes. Geniet ook van een befpartij.
Goede prijs-prestatie verhouding!
 
Laatst bewerkt:
Deze week ben ik bij Kimberly langs geweest voor een massage, was weer een prima ervaring.

Ik had twee telefoonnummers van Kimberly haar eerste nummer heeft ze sinds vorig jaarniet meer.
 
Deze week ben ik bij Kimberly langs geweest voor een massage, was weer een prima ervaring.

Ik had twee telefoonnummers van Kimberly haar eerste nummer heeft ze sinds vorig jaarniet meer.
Nu weet ik echter nog niet welke haar eerste nummer is!?
Misschien kan je mij een PM sturen, hier mogen geen tel.-nummers van de dames vertoont worden.
 
Ik denk dat het slim is om sowieso geen telefoonnummers te geven aan mensen die:
- of minder dan een jaar lid zijn
- of minder dan 3 recensie hebben geschreven oid

en alleen in pm uiteraard anders heeft deze opmerking al bhelemaal geen zin haha

Wat vinden jullie? naast dat dit misschien in een ander topic hoort, alleen wordt het dan gelezen..
 
Ik denk dat het slim is om sowieso geen telefoonnummers te geven aan mensen die:
- of minder dan een jaar lid zijn
- of minder dan 3 recensie hebben geschreven oid

en alleen in pm uiteraard anders heeft deze opmerking al bhelemaal geen zin haha

Wat vinden jullie? naast dat dit misschien in een ander topic hoort, alleen wordt het dan gelezen..
Hoe kom je aan dit nummer? Heeft het ooit bij de advertentie gestaan, dan zal ik er geen problemen mee hebben.
Heb je deze persoonlijk van haar gekregen, dan zou ik die niet delen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan