WHEM Kimberly, sexjobs, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze maakt fake afspraken met klanten. Daarna berooft ze je van het geld. Ze komt afspraken niet na. Ik heb aangifte gedaan nadat ze me had vastgebonden en achtergelaten in mijn eigen huis. Ik ben beroofd van mijn geld en waardigheid. Als het goed is wordt ze binnenkort opgepakt. Ik wil dat ze bak in gaat voor wat ze heeft gedaan.


Serieus?
 
Ze maakt fake afspraken met klanten. Daarna berooft ze je van het geld. Ze komt afspraken niet na. Ik heb aangifte gedaan nadat ze me had vastgebonden en achtergelaten in mijn eigen huis. Ik ben beroofd van mijn geld en waardigheid. Als het goed is wordt ze binnenkort opgepakt. Ik wil dat ze bak in gaat voor wat ze heeft gedaan.
Holy crap, bizar. Sterkte.
 
Ik snap alleen niet...dat ze na deze actie..nog gewoon adverteerd. Want beroven en vastbinden in je eigen huis is geen klein vergrijp...zal politie toch zeker wel meteen..actie op ondernemen
 
Ik snap alleen niet...dat ze na deze actie..nog gewoon adverteerd. Want beroven en vastbinden in je eigen huis is geen klein vergrijp...zal politie toch zeker wel meteen..actie op ondernemen
precies je zou denken dan SJ hier ook actie zal nemen zodat deze dame niet meer kan adverteren.... maar goed ik lees dat een wandelaar haar lekker heeft geneukt en dat ze de ander heeft beroofd... ik skip deze dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan