Recensie KimberlyX, Wakken (Assenede) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kimberlyx-xx.html
Totale kosten (in euro)
475
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn afspraak met Kimberly ging zoals gepland netjes door. Het was even zoeken waar ik moest zijn maar eenmaal aangekomen vriendelijk ontvangen en even gebabbeld.
Wat hierop volgde was 2 uur lang waanzinnige seks met een mooie vrouw, aan het eind had ik amper nog puf over.
Ik weet niet waarom sommige mensen op dit forum pech hebben gehad met hun afspraken, wellicht dat de berichten gewoon over het hoofd werden gezien. Bij mij reageerde ze zeer netjes en binnen een dag.
Zoals al eerder aangegeven gaat ze verhuizen, maar omdat ik zelf geen Belg ben heb ik geen flauw idee welke regio dat moet zijn.

Conclusie: 9.5/10.
 
Laatst bewerkt:
Mijn afspraak met Kimberly ging zoals gepland netjes door. Het was even zoeken waar ik moest zijn maar eenmaal aangekomen vriendelijk ontvangen en even gebabbeld.
Wat hierop volgde was 2 uur lang waanzinnige seks met een mooie vrouw, aan het eind had ik amper nog puf over.
Ik weet niet waarom sommige mensen op dit forum pech hebben gehad met hun afspraken, wellicht dat de berichten gewoon over het hoofd werden gezien. Bij mij reageerde ze zeer netjes en binnen een dag.
Zoals al eerder aangegeven gaat ze verhuizen, maar omdat ik zelf geen Belg ben heb ik geen flauw idee welke regio dat moet zijn.

Conclusie: 9.5/10.
Die link werkt niet.........
 
Zeg Marco, overdrijf je nu niet een beetje ... voor schut laten staan, grof, ... Gewoon omdat je geen antwoord krijgt op WhatsApp?

Misschien is heel haar inbox ontploft door haar passage bij Luk Alloo en krijgt ze alles gewoon niet meer beantwoord? Misschien staat je bericht haar gewoon niet aan en heeft ze geen zin om tijd te verspillen door extra over en weer gecommuniceer (hetgeen haar goed recht is), ... Ik vind daar niks grof of onrespectvol aan hoor. Je bent niet de enige die met haar wil afspreken. Misschien zijn er nog tientallen ... of honderden andere ... geen idee tot hoeveel extra "leads" zo een verschijning op TV leidt.

Gewoon later nog eens een nieuwe poging wagen en als dat ook niet lukt ... ander en beter ... nog genoeg andere schelpjes in het zand ... avanti :)
Niet reageren is bij mij ook een no go. Zeer onrespectvol. Zeker als ze dan dergelijke voorwaarden stelt.
 
Ik had lang geleden enkel films en foto's van Kimberlyx gezien, en ik moet zeggen deze dame stond me wel aan. Maar daten zat er blikbaar niet in vermits er nergens enige advertentie van haar te vinden. Intussen, ook al even geleden, zijn er dan toch advertenties van haar verschenen en bekroop me terug de lust om haar eens te bezoeken. Helaas kwam corona toen roet in het eten strooien en kwam het er niet van. Intussen is corona gelukkig weer verleden tijd en was Kimberlyx weer te daten. Maar intussen heeft ze naar mijn smaak veel te veel tattoo's en daar hou ik niet van, plus de prijs die ze vraagt ligt me ook wat te hoog. Een date zal er dis niet meer van komen, maar ik blijf het wel een aantrekkelijke en supersexy vrouw vinden (zonder de tattoo's). Ik geniet nu af en toe nog eens van haar geile filmpjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan