WHEM Kimm - Deerlijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag langgeweest. Mooie madam, heel schoon lichaam dito borsten. Massage ok maar niet wow, wel lekkere prostaatmassage gekregen. Mocht ook lekker met haar borsten en kont spelen en over foefje en aarsje wrijven maar geen vinger er in. Ze werd behoorlijk nat daardoor. Het is een lieve dame en als je ze met respect behandeld geeft ze veel terug. Alleen de tijdsinvulling was nogal krap. 45 minuten binnen geweest inclusief wasje voor en douche na. Al bij al tevreden al had ik voor 120 toch iets meer en langer verwacht. Pijpen kost 30 extra en soms kan er als je avonds gaat iets meer maar denk dat je dan ook weer iets meer centjes kwijt bent. Al bij al goed, herhaling misschien.
 
ondertussen michelle geworden en is verhuisd naar Waregem. Gewone en hamam massage dik in orde. Rest weet ik niet

Dat heb je verkeerd voor Corneel.

Michelle is de nieuwe naam van Pascalle (die reeds in Waregem zat). Onder de naam Pascalle adverteerde ze met foto's. Ze gebruikt een nieuwe naam omdat hier op het forum alleen maar slechte reviews te vinden waren. Nu gebruikt ze geen foto's meer in hoop om weer mannen in de val te kunnen lokken.

Kimm is een andere vrouw die ook alleen maar in Deerlijk ontvangt, en haar advertentie bevat foto's. Advertentie staat alleen maar online als ze ontvangt.
 
als je alle verhalen hierboven leest, be ik blijkbaar niet de enige die er zo over denkt. ook tel nr en vroegere foto's kwamen overeen.
Voor alle duidelijkheid: ik was dik tevreden over de massage
 
Dat heb je verkeerd voor Corneel.

Michelle is de nieuwe naam van Pascalle (die reeds in Waregem zat). Onder de naam Pascalle adverteerde ze met foto's. Ze gebruikt een nieuwe naam omdat hier op het forum alleen maar slechte reviews te vinden waren. Nu gebruikt ze geen foto's meer in hoop om weer mannen in de val te kunnen lokken.

Kimm is een andere vrouw die ook alleen maar in Deerlijk ontvangt, en haar advertentie bevat foto's. Advertentie staat alleen maar online als ze ontvangt.
idd VVD914,
zelfde vrouw die ondertussen al enkele keren van naam veranderd is.
van naam veranderen doe je niet zo maar...

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben eerder non believer. Desselgem en Deerlijk ligt ook niet tegen mekaar, ze heeft ook een gewone praktijk. Denk dat ik die Michelle ook ken maar dan liegt ze wel over haar leeftijd (wat niet uitzonderlijk is).
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.578
Berichten
728.511
Leden
33.553
Nieuwste lid
Giggle07
Terug
Bovenaan Onderaan