Recensie Kimmy Maison Monty 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Naluk

Newbie
Forumpionier
23
12/07/21
31
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/portfolio/kimmy/
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij mijn laatste bezoek viel ze mijn op. Kimmy. Gewoon een lekker ding om te zien. Voor vandaag een afspraak gemaakt
Ze was wat verlaat maar dat kan gebeuren.
Kimmy ze kletst de oren van je kop en dat gaat wel van je tijd af.
Hoewel het heel gezellig was is dat niet de reden waar ik voor ben gekomen.
Het condoom omdoen terwijl hij nog niet paraat staat is niet mijn ding. Ze gaat haar ding doen maar een lekker voorspel nee dat was er niet.
Na ronde 1 gaat alles weer aan bij haar, niet eens alles gaat uit. De slippers met bontje blijven aan, en als ik iets afgrijselijk vind zijn dat die dingen.
Intiem was ok, niet speciaal ze is lekker strak en heerlijk uitzicht op haar super lekkere kontje. Pijpen was ook ok. Soms lekker diep maar echt de tijd nam ze er niet voor.
Kimmy heeft een heerlijk lichaam om te zien. Maar op het seks gebied was het wat gewoontjes en was die geile klik er niet.
Met praten was die klik er wel, maar daar betaal ik geen 145 euro voor.

Een herhaling zit er voor mij niet in. Dan wordt ik van Yasmina en Amanda blijer. Die weten wat je wil.
Jammer want het is een lekkere vrouw.
 
Hmm, daarover heb je wel gelijk. Maar ik denk dat je hier er naast zit.
Deze doet mij aan als een echte recensie. Ook mede omdat er verwezen wordt naar ervaringen met meerdere collega dames bij hetzelfde huis.

Dat gezegd is inderdaad een enkele recensie hier altijd subjectief, ik ga dan ook gewoon nog steeds een keer Kimmy kiezen als ik haar tegenkom bij een voorstelronde.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, daarover heb je wel gelijk. Maar ik denk dat je hier er naast zit.
Deze doet mij aan als een echte recensie. Ook mede omdat er verwezen wordt naar ervaringen met meerdere collega dames bij hetzelfde huis.

Dat gezegd het is inderdaad een enkele recensie hier is altijd subjectief, ik ga dan ook gewoon nog steeds een keer Kimmy kiezen als ik haar tegenkom bij een voorstelronde.
Oh doelde niet op de topicstarter maar meer op dat iemand een ervaring ziet en gelijk past :p

Ik heb ook wisselende ervaringen met MM maar meer qua agenda/beschikbaarheid en het ontbreken van goeie foto's en info. De dames dat gaat altijd goed (afkloppen) :)
 
Inderdaad vreemd, valt mij vooral op dat er al jaren bij MM recensies ineens nieuwe accounts komen met rare berichten over dames. Je zou bijna denken dat het een collega is van de dvp of een concurrerend bedrijf :)
Ik heb geen nieuw account alleen wat minder recensies. Mijn ervaring was met Kimmy minder. Kan toch? Twee andere recensies van dames daar zijn veel beter. Is mijn mening.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
€145
Bij mijn laatste bezoek viel ze mijn op. Kimmy. Gewoon een

Dit verhaal komt overeen met wat ik heb ervaren, behalve de slippers :)

Ze toont niet veel plezier in haar werk en was verbaasd dat ik voor een uur had geboekt. De meeste mannen blijken een half uur te boeken met haar en dat vind ze lang genoeg omdat ze niet te intiem wil zijn met haar klanten. Ze kijkt daarom haar klanten ook nauwelijks aan. Dat kan natuurlijk en dat respecteer ik dan ook. Maar dat is niet wat ik zoek. Dus voor de liefhebbers van een snelle wip is dit een prima en lekkere/mooie dame, maar verwacht geen romantiek/tederheid, dus ook niet zoenen.

Ze luisterde overigens goed naar de door mij gewenste posities, allemaal geen probleem.
 
Dit verhaal komt overeen met wat ik heb ervaren, behalve de slippers :)

Ze toont niet veel plezier in haar werk en was verbaasd dat ik voor een uur had geboekt. De meeste mannen blijken een half uur te boeken met haar en dat vind ze lang genoeg omdat ze niet te intiem wil zijn met haar klanten. Ze kijkt daarom haar klanten ook nauwelijks aan. Dat kan natuurlijk en dat respecteer ik dan ook. Maar dat is niet wat ik zoek. Dus voor de liefhebbers van een snelle wip is dit een prima en lekkere/mooie dame, maar verwacht geen romantiek/tederheid, dus ook niet zoenen.

Ze luisterde overigens goed naar de door mij gewenste posities, allemaal geen probleem.
Gelukkig ben ik niet de enige. Mijn recensie werdt blijkbaar in twijfel gebracht.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs ook bij Kimmy geweest en ik kan me wel vinden in bovenstaande recensies, met wat kanttekeningen. Bijv. dat van die slippers was bij mij geen sprake van. En hoewel ik vond dat je met Kimmy heel leuk kunt kletsen en ze daarin 'open' is, wat het makkelijk maakt om het ijs te breken, vind ik niet dat het overmatig is ('de oren van je kop') en het gaat niet koste van de seks.

De seks zelf was prima, maar inderdaad geen zoenen en geen GFE. Gelukkig ging ze mij niet pijpen met een nog slappe lul, maar liet ze mij wel even gewillig aan voorspel doen, al werd dat inderdaad niet teruggegeven. Kan natuurlijk misschien ook komen doordat we maar een half uur hadden. Ik moet wel zeggen dat Kimmy inderdaad een lekker slank lichaam heeft en een mooi koppie.

Pijpen deed ze wel aardig, maar niet zo lang, en nam daarna het initiatief om boven op me te kruipen. Dat was heel lekker met een geweldig uitzicht, alleen jammer dat ze er na een minuutje alweer af kroop om van standje te wisselen. Daar had ik eigenlijk moeten vragen of ze door wilde gaan. Daarna hebben we nog in missio geneukt, maar helaas klopt het wel dat ze je niet wil aankijken. Zelfs met ogen dicht had ik prima gevonden, maar een mooi gezicht wind me nou eenmaal het meest op.

Al met al best een prima ervaring. Ik zou het bij Kimmy inderdaad bij een half uur houden, daar voelt zij zich denk ik ook prettig bij. Meer zit er denk ik niet in; gewoon een goede wip.
 
De website waar Kimmy op staat heeft hele rare tekst bij "contact"

Ghostwriting ist eine großartige Möglichkeit, Ihr Unternehmen und Ihre Marke bekannt zu machen. Es ist jedoch wichtig, bei der Einstellung eines Ghostwriter vorsichtig zu sein, da Sie Ihre Zeit oder Ihr ghost writer Geld nicht mit einem schlechten verschwenden möchten.

 
Gisteren bij MM geweest, mijn 2 fovoriete meisjes (Lindsey en Mila) waren er niet dus werd ik voorgesteld aan Kimmy, daar heb ik geen spijt van gekregen! Ze was lief en zeer meegaand! Ik mocht haar beffen en af en toe zat er ook een zoen in! We hadden het bed behoorlijk nat gemaakt dus ik denk dat zij er ook van heeft genoten! Kimmy zit vanaf heden in mijn top 3
 
"Newbie" Colina is al 2 jaar lid en houdt van korte berichtjes. Vind ik prima. En wellicht had hij geluk met Kimmy en had ze er echt zin in of vindt ze Colina aantrekkelijk.
Maar ik begrijp @Rondwandelaar zijn twijfel. In principe hoef je Kimmy niet blij te maken met een befbeurt. Ze gaf mij aan dat ze er niet is voor haar eigen genot.
Wat ik me goed kan herinneren is dat ik hem er zo in schoof zonder dat ze glijmiddel pakte. En ja het bed werdt ook wat nat. Dus of ze is van nature erg nat of ze heeft er een trucje voor.

@Colina Heb je Linda al gevonden?
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen maandag een bezoekje gebracht bij Maison Monty waar ik voor de tweede keer ben geweest. Ik kwam binnen en werd door de gastheer welkom geheten. Ik kwam de woonkamer binnen en werd meteen voorgesteld aan de 3 dames die beschikbaar waren. De gastheer vroeg me met welke dame ik naar de kamer wilde. Ik wist het nog niet en kreeg de keuze om naar de kamer te gaan en verrast te worden door 1 van de dames. Ik liep de kamer binnen en de gastheer liep terug naar de dames toe. Enkele momenten later kwam Kimmy de kamer binnen gelopen. Echt een prachtige dame van zuid-amerikaanse afkomst.

De klik was er meteen en de sfeer was top! Waarop Kimmy vroeg waar ik naar opzoek was. Ik gaf het aan en legde Kimmy vervolgens op bed waarnaar ik haar begon te zoenen en strelen in haar nek wat vervolgens uitliep op zoenen, wat zoent zij heerlijk!

Hierna begon ik haar heerlijk te beffen totdat zij klaarkwam. Dit had zij niet verwacht zei ze. Ik ging toen staan waarop Kimmy vroeg pijpen met of zonder? Ik gaf toen aan dat zonder natuurlijk veel lekkerder is maar het voor mij niet veel uitmaakte. Kimmy gaf aan dat er wel wat extra kosten zijn aan pijpen zonder condoom. Geen probleem! Zij begon aan een heerlijke pijpbeurt zonder condoom, dit was hemels. Ik was natuurlijk al helemaal hard terwijl ik haar aan het beffen was. Vervolgens deed zij de condoom om en we begonnen te vrijen waarbij ik haar in drie verschillende standjes heb genomen. Ze kwam wederom weer ontzettend geil klaar tijdens het vrijen. Zowel zij als ik hebben heerlijk genoten.


Kimmy als je dit leest, ik hoop dat je mij hebt onthouden. Getinte jongen met wat tattoeages.

Ik kom zeker snel terug voor haar!
 
Wat een mooi verzonnen verhaal hierboven, prachtig bij elkaar gefantaseerd. Alleen zoent Kimmy helemaal niet, laat staan tongzoenen, zoals meerdere wandelaars al hebben bevestigd. Ze wil juist afstand houden tot de klanten. En dat ze is klaargekomen door je beffen... als ze dat al toestaat... ja, da's het standaard sprookje dat klanten zichzelf wijs maken. Ze liggen twee minuten te likken en de dame komt kronkelend klaar... 'ze genoot er zelf ook van'. En daarna kwam ze wéér ontzettend geil klaar... 🙄 Terwijl we uit de andere reviews weten dat Kimmy eerder een koele kikker is. Wat een onzin.
 
Ja kimmy is een leuke verschijning, maar mijn vrieskist op -18 graden geeft meer warmte. Voor een optiek kamergang is het goed, maar als je genegenheid zoekt andere dame kiezen
 
Ja kimmy is een leuke verschijning, maar mijn vrieskist op -18 graden geeft meer warmte. Voor een optiek kamergang is het goed, maar als je genegenheid zoekt andere dame kiezen
Nou vind ik dit ook wel erg overdreven. Zie mijn recensie: Kimmy is een heel aardig meisje, best gezellig ook, alleen het is geen passievolle seks of GFE. Verder prima hoor, ieder z'n stijl, maar dan geloof ik een recensie niet die spreekt over tongzoenen.
 
Ja ik geloof je graag maar mijn ervaring met Kimmy is anders geweest.
dit was de tweede kamer met haar, was eerder geweest
.maar eigenlijkde zelfde ervaring.
we zullen we niet goed klikken met elkaar
 
Wat een mooi verzonnen verhaal hierboven, prachtig bij elkaar gefantaseerd. Alleen zoent Kimmy helemaal niet, laat staan tongzoenen, zoals meerdere wandelaars al hebben bevestigd. Ze wil juist afstand houden tot de klanten. En dat ze is klaargekomen door je beffen... als ze dat al toestaat... ja, da's het standaard sprookje dat klanten zichzelf wijs maken. Ze liggen twee minuten te likken en de dame komt kronkelend klaar... 'ze genoot er zelf ook van'. En daarna kwam ze wéér ontzettend geil klaar... 🙄 Terwijl we uit de andere reviews weten dat Kimmy eerder een koele kikker is. Wat een onzin.
Dikke onzin, denk dat het van persoon tot persoon afhankelijk is. Ze komt echt mega spontaan over, zoent echt wel, maar is daarin in eerste instantie wat huiverig, omdat niet iedereen even fris is. Tijdens het beffen werd ze kletsnat en had er zelf echt wel plezier in. Denk dat je na verloop van tijd wel weet inmiddels wat fake is en wat niet...

De ene wil een niet communicerende dame, de andere wel. Denk dat het van persoon tot persoon verschilt

ik vond haar top!
 
Dikke onzin, denk dat het van persoon tot persoon afhankelijk is. Ze komt echt mega spontaan over, zoent echt wel, maar is daarin in eerste instantie wat huiverig, omdat niet iedereen even fris is. Tijdens het beffen werd ze kletsnat en had er zelf echt wel plezier in. Denk dat je na verloop van tijd wel weet inmiddels wat fake is en wat niet...

De ene wil een niet communicerende dame, de andere wel. Denk dat het van persoon tot persoon verschilt

ik vond haar top!
Ok newbie. 😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan