Algemeen Kimnl, Tilburg (algemeen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand toevallig al ervaring met Monique hier?
Dame werkt er volgens mij al een tijdje en ik zit te denken om dit weekend eens bij haar langs te gaan, tenzij iemand aangeeft dat dit absoluut niet de moeite waard is.
 
Werkt zogenaamd alleen voor vaste klanten. Maar daar kom je pas achter als je er bent, terwijl je Chloe wel hebt gereserveerd. Dan wordt er een andere dame aangeboden…. Trap er niet in!
 
De middag de gok genomen voor KIMNL Rotterdam
Meestal gaat het goed maar Katja en Zoe waren er niet.
Dunya was er, klein van stuk marokkaanse uit Belgie zei ze.
120 1 x sex
150 2 x was afgesproken
2 keer apart genomen na voorstelronde om alles duidelijk af te spreken
Zoenen beffen kon allemaal.
Eenmaal op de kamer werd er niet gezoend en wilde ze alleen doggy en stopte ze elke keer. Nou fijn, klaargekomen, zou massage volgen (want 1 x afgesproken)
Zei ze opeens nee 1 x is €150.
Nou ik die gastvrouw erbij roepen, ik had net gepind dus had geen wissel, teveel betaald. Ik had ook een uur geboekt en halfuur binnen geweest.
Ze liep uit de kamer en schelden k* dit k* dat en lachen en uitschelden…
Uiteindelijk €25 terug gekregen van de gastvrouw voor de halfuur.
Dunya liep nog te schelden en te gieren lachen brullen, bel de politie maar je kan me niks maken etc.

Mannen.. bespaar jezelf de hoofdpijn, helaas zijn er geen goede salons in Rdam.
Ik kan wel Katja en Zoe oprecht aanraden. Deze dames zijn top.

Dunya is een typisch marokkaans/arabisch meisje vrij jong en denkt dat ze onaantastbaar is

Helaas toch opgelicht in deze toko.
 
De middag de gok genomen voor KIMNL Rotterdam
Meestal gaat het goed maar Katja en Zoe waren er niet.
Dunya was er, klein van stuk marokkaanse uit Belgie zei ze.
120 1 x sex
150 2 x was afgesproken
2 keer apart genomen na voorstelronde om alles duidelijk af te spreken
Zoenen beffen kon allemaal.
Eenmaal op de kamer werd er niet gezoend en wilde ze alleen doggy en stopte ze elke keer. Nou fijn, klaargekomen, zou massage volgen (want 1 x afgesproken)
Zei ze opeens nee 1 x is €150.
Nou ik die gastvrouw erbij roepen, ik had net gepind dus had geen wissel, teveel betaald. Ik had ook een uur geboekt en halfuur binnen geweest.
Ze liep uit de kamer en schelden k* dit k* dat en lachen en uitschelden…
Uiteindelijk €25 terug gekregen van de gastvrouw voor de halfuur.
Dunya liep nog te schelden en te gieren lachen brullen, bel de politie maar je kan me niks maken etc.

Mannen.. bespaar jezelf de hoofdpijn, helaas zijn er geen goede salons in Rdam.
Ik kan wel Katja en Zoe oprecht aanraden. Deze dames zijn top.

Dunya is een typisch marokkaans/arabisch meisje vrij jong en denkt dat ze onaantastbaar is

Helaas toch opgelicht in deze toko.
Ik neem aan dat deze dame direct haar biezen kan pakken bij kimnl. Daarnaast is het heel slecht van dit bedrijf dat ze dit niet correct oplossen.
 
Is wel bijzonder. Ik heb helemaal geen vervelende ervaringen bij KimNL Tilburg. Met vestiging Rotterdam heb ik geen ervaring, dus kan ik niks over zeggen.

Er kan wel eens een masseuse bij zitten waar ik geen klik mee heb, maar de meeste dames krijg je een heerlijke massage van en zijn ook prima in de omgang. De salon is opgeruimd en schoon.
Ook de gastvrouwen zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam.

Lijkt dat ik reclame maak voor de salon, maar ik kan me niet vinden in de opmerkingen van voorgaande Posts.
 
Ik neem aan dat deze dame direct haar biezen kan pakken bij kimnl. Daarnaast is het heel slecht van dit bedrijf dat ze dit niet correct oplossen.

Inderdaad
Ik heb dit uiteraard ook op google review geplaatst om mede mens te behoeden. Daar kreeg ik een goede reactie op in de vorm van korting volgende bezoek… echter is deze reactie in de avond weer aangepast en vinden ze dat ze het hebben rechtgetrokken. En vooral triest van mij dat ik de review nog plaats…
 
Is wel bijzonder. Ik heb helemaal geen vervelende ervaringen bij KimNL Tilburg. Met vestiging Rotterdam heb ik geen ervaring, dus kan ik niks over zeggen.

Er kan wel eens een masseuse bij zitten waar ik geen klik mee heb, maar de meeste dames krijg je een heerlijke massage van en zijn ook prima in de omgang. De salon is opgeruimd en schoon.
Ook de gastvrouwen zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam.

Lijkt dat ik reclame maak voor de salon, maar ik kan me niet vinden in de opmerkingen van voorgaande Posts.

Er zullen zeker ook goede tussen zitten, maar het gaat in mijn beoordeling om 1 dame en de manier waarop dit niet adequaat is opgepakt door de eigenaresse en gastvrouw.
 
Hallo ik ben Dunya een vrolijk klein en stout meisje. Met een beetje attitude misschien maar zeker ook lief en ik weet wat ik waard ben. Als je met mij op de kamer ben mag je je jezelf gelukkig prijzen dat ik stoute diensten verricht. Wat ik jammer vind is dat door je frustratie mij in een negatief daglicht plaatst. Afspraak tussen ons is bindend en daar wijk ik niet van af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo ik ben Dunya een vrolijk klein en stout meisje. Met een beetje attitude misschien maar zeker ook lief en ik weet wat ik waard ben. Als je met mij op de kamer ben mag je je jezelf gelukkig prijzen dat ik stoute diensten verricht. Wat ik jammer vind is dat door je frustratie mij in een negatief daglicht plaatst. Afspraak tussen ons is bindend en daar wijk ik niet van af.

Het feit dat jij jezelf al de hemel in prijst zegt genoeg.
Je moest je gewoon aan de afspraak houden en niet schelden en uitdagen als je gaat stelen.
Daarbij, was ik nog aan het twijfelen omdat je gebit eruit ziet als de kruiskade, dus zo spectaculair ben je zeker niet.
Als we het over waarde gaan hebben, ik betaal voor je diensten, dus je vind jezelf ten alle tijden zoveel meer waard dan een betalende klant?

Je weet het mooi te verkopen… maar de kamer uit rennen als ik de gastvrouw roep, en k dit k dat? Is dat attitude ? Je hebt een hoop te leren kleine meid.

Je moet de consequenties gewoon accepteren van je diefstal en je gedrag! Dan kan je er wellicht nog van leren op een dag.

Daarbij is deze reactie 100% geschreven door de salon en niet door mevrouw zelf, aangezien ze niet fatsoenlijk ABN spreekt, laat staan kan schrijven.
 
Laatst bewerkt:
De middag de gok genomen voor KIMNL Rotterdam
Meestal gaat het goed maar Katja en Zoe waren er niet.
Dunya was er, klein van stuk marokkaanse uit Belgie zei ze.
120 1 x sex
150 2 x was afgesproken
2 keer apart genomen na voorstelronde om alles duidelijk af te spreken
Zoenen beffen kon allemaal.
Eenmaal op de kamer werd er niet gezoend en wilde ze alleen doggy en stopte ze elke keer. Nou fijn, klaargekomen, zou massage volgen (want 1 x afgesproken)
Zei ze opeens nee 1 x is €150.
Nou ik die gastvrouw erbij roepen, ik had net gepind dus had geen wissel, teveel betaald. Ik had ook een uur geboekt en halfuur binnen geweest.
Ze liep uit de kamer en schelden k* dit k* dat en lachen en uitschelden…
Uiteindelijk €25 terug gekregen van de gastvrouw voor de halfuur.
Dunya liep nog te schelden en te gieren lachen brullen, bel de politie maar je kan me niks maken etc.

Mannen.. bespaar jezelf de hoofdpijn, helaas zijn er geen goede salons in Rdam.
Ik kan wel Katja en Zoe oprecht aanraden. Deze dames zijn top.

Dunya is een typisch marokkaans/arabisch meisje vrij jong en denkt dat ze onaantastbaar is

Helaas toch opgelicht in deze toko.
Ik snap het even niet. Die 120 of 150 euro die je betaalde was dat boven op de prijs vd massage of was dat inclusief de massage? Want een massage is 125 euro minimaal.
 
Ik snap het even niet. Die 120 of 150 euro die je betaalde was dat boven op de prijs vd massage of was dat inclusief de massage? Want een massage is 125 euro minimaal.
Massage dus kamer was €125 uur
Daarbovenop €120 voor 1 keer maar ze wilde dus €30 van de €150 (omdat ik geen wissel had) niet teruggeven. Gaat om het principe, niet om €30.
 
Ik ben bij Janette geweest in Tilburg. Dit was een hemelse ervaring! Een body to body massage die ik kan omschrijven als stevig toen ik op mijn buik lag. Goed de spieren losmaken en vervolgens begon ze met teasen met haar handen, heerlijk. Daarna omdraaien en toen veranderde de massage in een erotische geile ervaring. Heerlijk over mn lijf glijden, aftrekken, ballen in haar handen en sexbewegingen maken terwijl mn lul meegenomen wordt. De verdere details kan je zelf ervaren bij haar.

Heerlijke petite lichaam met een heerlijke stevige bilpartij. Vriendelijke dame ook. Kan verslavend werken.
 
Iemand al eens bij Mia geweest?

 
Iemand al eens bij Mia geweest?

Ja een keertje geweest grote borsten vergelijkbaar met senna ze is iets voller leuke dame goede massage..toch gaat mijn voorkeur uit naar senna die geeft echt de beste sensuele geile massage.
Ja een keertje geweest grote borsten vergelijkbaar met senna ze is iets voller leuke dame goede massage..toch gaat mijn voorkeur uit naar senna die geeft echt de beste sensuele geile massage.
Iemand zich al aan een duo gewaagd met senna en Mia?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij Sandra geweest dat was echt heerlijk respectvol en netjes behandeld en heerlijk genoten van haar mooie grote borsten en ze geniet er echt van als je haar stevig neemt ze vertelde me dat haar specialiteit sm is denk dat ik dat is ga proberen
 
any experience of this lady?
 
any experience of this lady?
absolutely fantastic
 
any experience of this lady?
Already shared, look above
 
Terug
Bovenaan Onderaan